Eίσοδος Μελών

Βαθμολογία Χρηστών
 
5.0
Reviewed by Sotos
"Bravo!!!!!!!!!!!!! "
Βαθμολογία Χρηστών
 
5.0
Reviewed by logoclub.gr
Βαθμολογία Χρηστών
 
5.0
Reviewed by logoclub.gr
Βαθμολογία Χρηστών
 
5.0
Reviewed by logoclub.gr
< >

Κριτικές Κειμένων

Who's Online

Έχουμε 140 επισκέπτες συνδεδεμένους

Καλώς ήρθατε

στον Ιστοχώρο του Λογοτεχνικού Club,που δημιουργήθηκε από ανθρώπους που αγαπούν την λογοτεχνία και επιθυμούν να προβάλλουν αυτό το κομμάτι του πολιτισμού μας σε όλον τον κόσμο.

 
RSS

LOGO VIMA ***

***** Επιβράβευση Δημοσίευσης. 5001 και άνω Αναγνώστες *****

Logo vima = Λογοτεχνικό Βήμα –  Κανόνες Χρήσης παρ. ... 

 

 

 

 
314 results - showing 286 - 300 « Previous 1 ... 15 16 17 18 19 20 21 Επόμενο »
Ordering 
Details Προβολές
Κάποτε,ίσως όταν μελαγχολικά θυμηθείς,ίσως όταν ονειρευτείς στο γείσο του καλοκαιριού,το χρώμα των ημερών,το άρωμα και τη γεύση των σωμάτων,στις όχθες του χρόνου,καθισμένος σε ένα τραπέζι μικρού καφέή σε μια πεζούλα...
6115
Τα πουλιά που τρέχουν να προλάβουν τη βροχή τα παιδιά που φεύγουν βλέποντας το κύμα να σκάει στην ακτή και μια λέξη που τρέχει σ’ ένα βιβλίο να κλειστεί.
6877
Την θέλουμε την Ποίηση.  Όχι σαν πολυτέλεια ή προνόμιο των ειδικών και των ανθολόγων, αλλά για την πνευματική φυσιογνωμία των ιδεών, του νοητικού σκαψίματος της ευαισθησίας, της φαντασίας και -...
6066
ΤΙ ... ΥΠΕΡΟΧΕΣ ΜΕΡΕΣ...
Ήθελα από καιρό να μου μιλήσω με τις δικές μου ασύνορες κραυγές που έπνιγαν οι ανατολές των καρναβαλιών και μεθούσαν οι τρομαγμένες ερωμένες - θεατρίνες ξεπεσμένες με τους αλλότριους υποβολείς...
5236
ΤΟ ΑΟΡΑΤΟ ΧΩΡΙΟ
Όλοι ετοιμαζόντουσαν για το μεγάλο πανηγύρι που θα λάμβανε χώρα εκείνο το βράδυ, βλέπετε γιόρταζε ο άγιος του χωριού και ήταν από τα μεγαλύτερα γεγονότα της χρονιάς. Οι κυρίες ετοιμάζανε...
5660
Μα ένα γεγονός ,ένα θέμα μυστήριο που δεν έλυσα ακόμη και τώρα ,τόσα χρόνια μετά με βασανίζει. Στη παρέα μας ήρθε τότε και την καλοδεχτήκαμε μια κοπελιά στην ηλικία μας....
5709
Σκέψεις για την εκπαίδευση
5863
Το ίχνος του ποιητή…
Το μεγάλο ψεύδος που συνοδεύει τους ποιητές μέσα στους θολούς αιώνες είναι η μεγάλη θεώρηση, η εποπτεία… το καθαρό βλέμμα στο Κεκρυμμένο και στο Επέκεινα… ναι, ακόμα...
7289
το καλοκαίρι μέσα σου…
Μας βυθίζουν λοιπόν σε έναν ατελείωτο, άγριο, σκοτεινό… αιώνιο χειμώνα… Ένα χειμώνα ίδιο με αυτό που εκείνοι ζουν… ίδιο με αυτό της ψυχής τους… Δεν χρειάζεται να...
5034
Το μέλι απ' τις ανθισμένες φράουλες
Και κινήσαμε έτσι, σαν ίσκιοι μεγάλοι με κλειστή ψυχή, να γυρίσουμε στο δάσος.
5111
Το μέτρημα
Βασισμένο στο ομώνυμο τραγούδι. Χρησιμοποιήθηκαν στίχοι του Γεράσιμου Ευαγγελάτου.
5959
Το παράπονο του Αυγούστου
Και πάλι εσύ ο τιμώμενος μήνας, ο αγαπημένος όλων Αύγουστος. Θα ήθελα πολύ να σε βλέπω κι εγώ μέσα από τα μάτια των υπολοίπων. Να σε προσμένω και να...
6243
Το πεπόνι
Όχι δεν ήταν άνθρωπος της υγιεινής διατροφής. Για την ακρίβεια δεν πλησίαζε σε τίποτα τον όρο υγιεινός τρόπος ζωής και ας ήξερε πως αυτό μπορεί στο μέλλον να το έβρισκε μπροστά...
5142
Το πρώτο Φως...
Είμαστε μια τεράστια συντροφιά. Μια μεγάλη παρέα. Συγκεντρωθήκαμε μια μέρα, στην αρχή του άγνωστου χρόνου. Mαζευτήκαμε όλοι γύρω από την Πρώτη Φωτιά και αναγκαστήκαμε να μοιραστούμε ένα και...
5666
Η τηλεόραση και το ραδιόφωνο μιλούσαν για το μεγαλύτερο κύμα κακοκαιρίας που θα έπληττε την Ελλάδα τα τελευταία πενήντα χρόνια. Χιόνια ακόμα και στα ηπειρωτικά με πολικές θερμοκρασίες δήλωναν...
5141
 
314 results - showing 286 - 300 « Previous 1 ... 15 16 17 18 19 20 21 Επόμενο » Αποτελέσματα ανα σελίδα:
Powered by jReviews

Κριτικές : Advanced Search

Κατηγορία:     Keywords:   
 

Ο,τι είναι παρελθόν, είναι πρόλογος......

ΠΟΙΗΣΩΜΕΝ...καθ' Ημετέραν Εικόνα και καθ' Ομοίωσιν.. Γεν.1-26 [Αποσπάσματα].- Ν3/21-22,β2 << Το τέρας βρυχάται και θα συνεχίσει να βρυχάται όλο και περισσότερο, όλο και πιο έντονα και βίαια, απροκάλυπτα και καταστροφικά, χειραγωγώντας με ευκολία τους ανθρώπους, όλων των ηλικιών σε κάθε είδους Εγκληματικές ενέργειες και Πράξεις, διασπώντας έτσι τον ιστό σταθερότητας και συνοχής στις λοινωνίες των ανθρώπων παράγοντας με αυτό τον τρόπο την προσφιλή δια την ύπαρξη και διαιώνιση του <<Τροφή>> που δεν είναι άλλη από την παραγόμενη Αρνητική Ενέργεια που τον συντηρεί ανα τους Αιώνες και είναι πάντα προς όφελος του. Χρησιμοποιώντας δε βάναυσα και δόλια τον πρόχειρο πλανήτη του όλο και πιο καταστροφικά, όσο καταλαβαίνει πως οδηγείται προς το Τέλος Του....Το μη αναστρέψιμο !.....>> 30/12/2021 - Nikos Stylianou