Sub Menu

Eίσοδος Μελών

Who's Online

Έχουμε 160 επισκέπτες συνδεδεμένους

Καλώς ήρθατε

στον Ιστοχώρο του Λογοτεχνικού Club,που δημιουργήθηκε από ανθρώπους που αγαπούν την λογοτεχνία και επιθυμούν να προβάλλουν αυτό το κομμάτι του πολιτισμού μας σε όλον τον κόσμο.

 
RSS

LOGO PAGE **

**  3001-5000 Αναγνώστες  **

Logo  Page = Λογοτεχνική Σελίδα –  Κανόνες Χρήσης παρ. ...

 
995 results - showing 376 - 390 « Previous 1 ... 23 24 25 26 27 28 29 ... 67 Επόμενο »
Ordering 
Details Προβολές
Η ΩΡΑ ΤΩΝ ΧΑΚΕΡΣ
Αρνούμαι να καμώνομαι την ανήξερη και να πηγαινοέρχομαι στον ίδιο χώρο, σαν ένα είδος άμυνας απέναντι σε αυτά που συμβαίνουν γύρω μου.
4952
Η.Δ
Είναι Κυριακή βράδυ.Στον λόχο επικρατεί εδώ και ώρα ησυχία.Όλοι ετοιμάζονται για την αναφορά.Κοιτάω την Εγνατία απ’έξω και καπνίζω.Είναι θλιβερό πως πέρασαν τόσα χρόνια.Όλα δείχνουν ότι έμειναν ίδια στο πέρασμα του...
4220
" Ελεύθεροι άνθρωποι χωρίς ηθική, είναι ελεύθερα ζώα.."  Ιψεν
4101
Απέκτησα μια κακή συνήθεια να μετρώ τα πέταλα των λουλουδιών αντί να τα σκοτώνω και είμαι πληγωμένος μίσχος
3803
Ηλιοτρόπια
τυφλά μάτιανα μην μπορεί ο ήλιος να τα τρομάξει
3505
Ήμουν εδώ
Είναι αυτός ο γνώριμος παιδικός εφιάλτης που επέστρεψε .
3451
ΗΡΘΑΝ  ΟΙ ΤΙΜΩΡΟΙ
Είπα ήρθαν οι τιμωροί
4103
εχει απροσεκτα απλωσει ο ηλιος αραχνούφαντες αχτιδες στη ραχη επανω της ζωης σου και αντι να γερνας νεος γινεσαι ξανα και αντι να συρρικνωνεσαι σε μια ασημαντη φλογα απο κουρασμενες...
3867
Ήρωες
Απλώς, κανείς δεν νοιάστηκε να μετακινήσει τα πτώματα και έμειναν έτσι απλωμένα στα πεδία μιας οικουμένης πού επιθυμούσε να τα λησμονήσει.
3413
κανω το σταυρο μου κ θαβω το διπλανο μου κοιταω τη δουλεια μου κ πνιγω τα ιδανικα μου
3074
Σε χάρτες σε γυρεύω στις χιονοθύελλες της μνήμης και σε σπασμένους καθρέπτες όταν το φεγγάρι απλώνει τις παρομοιώσεις του κι η σιωπή επιστρέφει στα σπάργανά της πάντα μισός πάντα...
4045
Φλόγα κεριού που αλλάζει μορφέςMια μάγισσα Κίρκη ανακατεύει τα μαλλιάΚαι στο βάθος μια θάλασσα που δεν ξεχνά.
3711
Ἀνθρώπινα σώματα, Κραυγάζουν τὶς νύκτες καινούργιους κόσμους Λάβα ἀνέρχεται ἀπὸ τὰ βάθη τῆς γῆς Περνᾶ ἀπ’ τὰ τρυπημένα τους πέλματα Κι ἐξακοντίζεται ἀπ’ τὰ στόματα.
3742
.
4965
ΘΑΛΑΣΣΙΝΕΣ  ΑΝΑΜΝΗΣΕΙΣ
ΔΕΥΤΕΡΑ : Χαράματα σαλπάραμε από το λιμάνι του Vancouver για την Intseon της Νότιας Κορέας. Ο τηλέγραφος χτύπησε κάτω στη μηχανή πρόσω ολοταχώς.
3016
 
995 results - showing 376 - 390 « Previous 1 ... 23 24 25 26 27 28 29 ... 67 Επόμενο » Αποτελέσματα ανα σελίδα:
Powered by jReviews

Κριτικές : Advanced Search

Κατηγορία:     Keywords: