Sub Menu

Eίσοδος Μελών

Who's Online

Έχουμε 780 επισκέπτες συνδεδεμένους

Καλώς ήρθατε

στον Ιστοχώρο του Λογοτεχνικού Club,που δημιουργήθηκε από ανθρώπους που αγαπούν την λογοτεχνία και επιθυμούν να προβάλλουν αυτό το κομμάτι του πολιτισμού μας σε όλον τον κόσμο.

 
RSS

LOGO PAGE **

**  3001-5000 Αναγνώστες  **

Logo  Page = Λογοτεχνική Σελίδα –  Κανόνες Χρήσης παρ. ...

 
995 results - showing 361 - 375 « Previous 1 ... 22 23 24 25 26 27 28 ... 67 Επόμενο »
Ordering 
Details Προβολές
Η ΠΡΩΤΗ ΗΜΕΡΑ
Και είναι και εκείνο το προϊστορικό κοχύλιπου μέσα του έκλεισαν στοργικά οι αιώνεςτο εφτασφράγιστο μυστικότης δημιουργίας του κόσμουόταν η γη χωριζότανε από τον ουρανόκάτω από την βροχή μυριάδων άστρωνκαι εγώ...
3223
Η σιωπή του Φωτός
Να σωπαίνεις, όταν οι άνθρωποι στυλώνουν τα πόδια τους στην γη και βυθίζουν τις καρδιές τους μέσα στα λάβαρα μιας ένδοξης μάχης. Όταν ιαχές πολεμικές τυλίγονται αργά αργά...
3536
Η ΣΟΝΑΤΑ ΤΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ
Δυο λυγερόκορμα κυπαρίσσια σαν τα δάχτυλα γέρου πιανίστα σκόρπισαν άκαρδα τις νότες που έγραψαν τη σονάτα του θανάτου,
3619
Η ΣΟΝΑΤΑ ΤΟΥ ΠΟΛΕΜΙΣΤΗ
Πεθαίνουμε . Δεν το βλέπεις; Ιαχές τρόμου έστησαν φλάμπουρα στην χώρα του ήλιου όταν στην κοιλάδα του ονείρου ουρλιαχτά λύκων άπλωσαν προβιά και είναι οι νεκροί που μας χάρισαν τον...
3524
Η σονάτα του σεληνόφωτος
Το πρόβλημα πάντα ήταν και πάντα θα είναιΟι χαρούμενες και ηλιόλουστες μέρεςΠου μοιράζουν σκιές σε όμορφους πλυμένους κώλους-Οι ταξιθέτες σε ένα περίεργο σκηνικό θεάτρουΚαι τα περιστέρια πάνω σε μαρμαρωμένους θεατές-
3484
Μαίρη μου ,πρέπει να πα να τον δείς.Οτι και να,κανε είναι πατέρας σας... -Ναι !Μπήκε στον κόπο και μας έσπειρε !(Την διακόπτω εγώ ειρωνικά καθώς ετοιμάζομαι να πάω στην θάλασσα.)....
4193
Ζουσε καποτε ενας σοφος βασιλιας που ειχε μαζεψει ολους τους σοφους Μυστες στην αυλη του. Το βασιλειο αυτό μεγαλουργουσε κ ολοι θελαν να γινουν υπηκοοι αυτου του βασιλειου. Μια...
3609
Η συνάντηση
H δικιά μας συνάντηση  άργησε 30 χρόνια  . Πάντα την ονειρευόμουν κι έτρεμα την στιγμή μην προδοθώ .
3924
Η συνέχεια της βροχής
Κάποτε θα το καταλάβεις Μου είχες πει… Η συνέχεια της βροχής Είναι η σιωπή…
3219
Όταν ζεις στην ζεστασιά δεν μπορείς να ακούσεις τις κραυγές εκείνου που κρυώνει...
4371
Η ΦΥΛΑΚΑΣ
Ένας αθέατος παρατηρητής δεσπόζει στον κόκκινο ουρανό Ο ήλιος δειλιάζει να βγει δίχως την άδεια του Η ημέρα και το φως καθορίζεται από τη διάθεση του Η πορεία...
4311
η φωνή μου
Λυπάμαι μόνο που κράτησες το σχήμα Όχι, εγώ δεν τη μισώ
3308
Με ορμή εκτοξεύεις την φιάλη, το σπίτι τους συντρίβεται σε γυάλινα κομμάτια, μα και αυτοί το αποζητούσαν.
4162
η ψήφος
Βάθος της νύχτας και τ' ουρανού τούνελ βαθύ με παρακολουθείς λες, μ' επιβλέπεις επιστατεύεις την παραγωγική μου ανάσα προσωπικός μου τηρητής στεγνός στυγνός είσαι σε μυρίζομαι
3321
Η ψυχή μου είναι αετού
Από τότε που με θυμάμαι, πετάω.Απλώνω τα χέρια και βρίσκομαι στον αέρα ν' ακουμπάω τα σύννεφα. Έχω δει όλη τη Γη,πετώντας απαλλαγμένη από το χωμάτινο σώμα μου.
4007
 
995 results - showing 361 - 375 « Previous 1 ... 22 23 24 25 26 27 28 ... 67 Επόμενο » Αποτελέσματα ανα σελίδα:
Powered by jReviews

Κριτικές : Advanced Search

Κατηγορία:     Keywords: