Sub Menu

Eίσοδος Μελών

Who's Online

Έχουμε 777 επισκέπτες συνδεδεμένους

Καλώς ήρθατε

στον Ιστοχώρο του Λογοτεχνικού Club,που δημιουργήθηκε από ανθρώπους που αγαπούν την λογοτεχνία και επιθυμούν να προβάλλουν αυτό το κομμάτι του πολιτισμού μας σε όλον τον κόσμο.

 
RSS

LOGO VIMA ***

***** Επιβράβευση Δημοσίευσης. 5001 και άνω Αναγνώστες *****

Logo vima = Λογοτεχνικό Βήμα –  Κανόνες Χρήσης παρ. ... 

 

 

 

 
314 results - showing 151 - 165 « Previous 1 ... 8 9 10 11 12 13 14 ... 21 Επόμενο »
Ordering 
Details Προβολές
Έλσα
Ένας άντρας χάνει το μοναδικό του στήριγμα. Όσα συμβαίνουν μπορεί να έγιναν σε μια νύχτα, σε μερικές μέρες ή βδομάδες.
8084
ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΣΥΝΑΡΠΑΣΤΙΚΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ
Η φίλη μου η Εύη γενικά τρέχει όχι μόνο να προλάβει το σπίτι και τα όσα τραβάει μια οικογένεια, άλλα τρέχει δίνοντας στον εαυτό της την ευκαιρία να χαλαρώσει και...
5475
Ένα αλλιώτικο δείπνο
Με απελπισία κοίταξε την στοίβα με τα ρούχα πάνω στο τραπέζι και με παράπονο έβαλε το ατμοσίδερο στην πρίζα αναθεματίζοντας για χιλιοστή φορά εκείνον που σκέφτηκε το σιδέρωμα. Από όλες...
6659
Ένα μπουκάλι αναμνήσεις..
Όταν άδειασα άλλο ένα μπουκάλι με αναμνήσεις στο πιθάρι της μελαγχολίας, είδα δυο δυνατούς κύκλους ν’ ανοίγονται, να συγκρούονται και να γυρίζουν πίσω αδύναμοι, να σβήνουν στην ηρεμία...
5483
Ενας άλλος εαυτός
Δε φοβόμαστε Απλώς, πονάμε Πίσω από τον απέναντι τοίχο Ένας άλλος, ακόμη ψηλότερος μας περιμένει…
5325
ενδιαφέρουσα (;) εμπειρία
Το να εμπειρώνεσαι τη κάθε στιγμή είναι η πραγμάτωση του ανθρώπου… Πραγμάτωση εσωτερική, αξιακά δυναμική, δυναμικά αξιακή, προοπτικά φωτεινή, φωτεινά εποπτική… Όπου άποψη και έποψη ταυτοποιούνται… Μετέχοντας στο...
6373
Ενίοτε στον ύπνο μου ακούγονται σαλπίσματα ακούγονται τύμπανα ακούγονται κραυγές : εγερθείτε οι κοιμώμενοι εξεγερθείτε οι φοβισμένοι
6051
Με τον αετό Έτσι ξεκινάει ένα ποίημα. Με τον αετό που ζυγιάζεται πριν εφορμήσει.
6794
Αυτό το παράδοξο Αυτό το παράδοξό μου Να κάθομαι Πρωτοχρονιάτικα σπίτι μόνη μου Να ξετυλίγω για άλλη μια φορά τον μύθο Τρόπους να ψάχνω να δικαιώσω την Κλυταιμνήστρα λες...
5443
Έπεα Πτερόεντα
Εν αναμονή του δεύτερου γύρου περιφερειακών- βουλευτικών εκλογών επικρατεί μία κατάσταση πανικού στα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης και ιδιαίτερα στην πολυαγαπημένη μας τηλεόραση. Οι τηλεοπτικές συζητήσεις στρογγυλής τραπέζης (πάνελ) μεταξύ των...
6795
Τώρα που  σουρουπώνει και οι φωνές από το πεζοδρόμιο δυναμώνουν. Τώρα που σαν ταινία του Φίνου έρχονται οι φιγούρες μπροστά σου. Τώρα που τα πιτσιρίκια κλωτσούν τα συμβάντα και τα...
8366
Ευφυής αδράνεια...
Με τα χρόνια, σου αποκαλύπτονται πολλά και διάφορα… δεν λέω πως εσύ τα ανακαλύπτεις… επιμένω πως αυτά σου αποκαλύπτονται… έχουν το λόγο τους… κι ας μην...
6453
Πόσο κουρασμένος νιώθω...
5859
Έως ότου…
Το πρόσωπό σου εκείνο το σκοτεινό και βροχερό πρωινό ήταν τόσο φωτεινό μα τα μάτια σου τόσο θλιμμένα..
7727
Ζωή χαμένη , χρόνια από στάχτηστιγμές χαμένες στο κενό .μορφές που τρέμουν , μέσα στη θλίψη πότε θα φύγω από δω.
9646
 
314 results - showing 151 - 165 « Previous 1 ... 8 9 10 11 12 13 14 ... 21 Επόμενο » Αποτελέσματα ανα σελίδα:
Powered by jReviews

Κριτικές : Advanced Search

Κατηγορία:     Keywords: