Sub Menu

Eίσοδος Μελών

Who's Online

Έχουμε 308 επισκέπτες συνδεδεμένους

Καλώς ήρθατε

στον Ιστοχώρο του Λογοτεχνικού Club,που δημιουργήθηκε από ανθρώπους που αγαπούν την λογοτεχνία και επιθυμούν να προβάλλουν αυτό το κομμάτι του πολιτισμού μας σε όλον τον κόσμο.

 
RSS

LOGO VIMA ***

***** Επιβράβευση Δημοσίευσης. 5001 και άνω Αναγνώστες *****

Logo vima = Λογοτεχνικό Βήμα –  Κανόνες Χρήσης παρ. ... 

 

 

 

 
314 results - showing 136 - 150 « Previous 1 ... 7 8 9 10 11 12 13 ... 21 Επόμενο »
Ordering 
Details Προβολές
Δείπνο δίπλα στη θάλασσα
Το σπίτι απείχε μόλις λίγα μέτρα από την παραλία έτσι που όποτε έσκαγε ένα μεγάλο κύμα στα βράχια , είχες την αίσθηση ότι νερό άγγιζε το πρόσωπό σου κι έβρεχε...
5395
Η ώρα κοντεύει εννιά, σε λίγο τελειώνει την δουλειά. Νιώθει το κεφάλι της να πονάει και σκέφτεται πως έχει ανάγκη από λίγη ξεκούραση. Διώχνει την σκέψη της γρήγορα, αφού θυμάται...
5921
ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ...
Αψεγάδιαστο κορμί και ταλαιπωρημένες ψευδαισθήσεις, ανούσιοι παρορμητισμοί και εφηβικά χαμόγελα,
5143
ΕΙΚΟΝΙΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ
Να, εικονική πραγματικότητα είναι να φοράς ένα κράνος και γυαλιά ειδικά σχεδιασμένα ......
5264
Είναι…..
Είναι οι ερμαφρόδιτοι αιώνες που γεννούν σπερμολόγους και απατεώνες… είναι η ίδια η δομή
7914
Μια αυτοκτονία πυροδοτεί σκέψεις
6250
Εκείνες οι αγάπες που δεν έχουν κανένα παράδεισο να τις περιμένει.
Αγαπάς; Όταν αγαπάς μόνος σου, δεν ξέρεις πώς είναι και να σε αγαπούν! Όταν η αγάπη δε μοιράζεται πώς έχεις απαίτηση να χορτάσεις από μια πίτα που δεν μπορείς...
6421
Εκείνοι που ταξίδεψαν μακρυά
Ταξίδεψαν με τρόπους που τους χρησιμοποίησαν χωρίς να τους καταλαβαίνουν. Έφθασαν όλοι. Ο Σεργκέι και η Ίνγκριντ, εκπρόσωποι της δύναμης του αιώνα τους, ορθότερα των δυνάμεων που κυριαρχούσαν τον συγκεκριμένο...
5514
Εκλειπτική του Αχανούς
(επιλεγμένα αποσπάσματα) Ο άνθρωπος συνομιλεί με τον εαυτό του τροχιοδρομώντας αέναα στην εκλειπτική του Αχανούς… Αχανές δεν είναι μονάχα ό,τι δεν μπορεί...
5761
έκπληκτοι είναι πάντα όσοι ζουν στην εσωτερική σιωπή...
Οφείλει κανείς να στοχαστεί ιδιαίτερα πάνω σε όσα λαμβάνουν χώρα μπροστά στα (έκπληκτα;) μάτια μας τις τελευταίες ημέρες. Πολλοί είναι σοκαρισμένοι. Ίσως όχι αδικαιολόγητα. Και αυτό γιατί έκπληκτοι...
5338
Είναι δύσκολο να καταλάβεις κάποιον χωρίς να ακούς τις λέξεις. Nα διαβάζεις τις σκέψεις του και τους φόβους του μέσα από την σιωπή, να αναγνωρίσεις την πραγματική ιστορία...
6560
Ελεφαντάκι
Τι είναι προτιμότερο? Η πραγματικότητα όσο ζοφερή και να είναι ή  ένα παραμύθι με ροζ σύννεφα; Πάντα θα τσακωνόμαστε για αυτό. (Οι ελέφαντες είναι υπέροχα πλάσματα...)
5587
Ελιγμοί συμπεριφορικής δράσης
Ελιγμοί συμπεριφορικής δράσης και το εσωτερικό έργο (αποσπάσματα)
7552
Ελλειπτική πορεία
Ο γιός μου , ο καρπός της γυναίκας μου κι εμένα ,ο γιος μου περπατά πάνω στα πλακάκια , κάνει τα πρώτα του βήματα , ασταθή...
5663
ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ - τελεβιζιόν - εταιρείες παραπληροφόρησης
ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΕΜΠΟΡΙΟΥ "ΛΕΥΚΗΣ ΣΑΡΚΟΣ", ΞΕΠΛΥΜΑΤΟΣ ΧΡΗΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΑΛΛΩΝ ΠΑΡΑΤΡΑΓΟΥΔΩΝ Έφτασαν κάποιοι μήνες, για να καταλάβει το λυκόπουλο  εκ των έσω, τι παίζει και πως περιπαίζει η κατάσταση των δήθεν φορέων...
5068
 
314 results - showing 136 - 150 « Previous 1 ... 7 8 9 10 11 12 13 ... 21 Επόμενο » Αποτελέσματα ανα σελίδα:
Powered by jReviews

Κριτικές : Advanced Search

Κατηγορία:     Keywords: