Sub Menu

Eίσοδος Μελών

Who's Online

Έχουμε 529 επισκέπτες συνδεδεμένους

Καλώς ήρθατε

στον Ιστοχώρο του Λογοτεχνικού Club,που δημιουργήθηκε από ανθρώπους που αγαπούν την λογοτεχνία και επιθυμούν να προβάλλουν αυτό το κομμάτι του πολιτισμού μας σε όλον τον κόσμο.

 
RSS

LOGO PAGE **

**  3001-5000 Αναγνώστες  **

Logo  Page = Λογοτεχνική Σελίδα –  Κανόνες Χρήσης παρ. ...

 
996 results - showing 46 - 60 « Previous 1 2 3 4 5 6 7 ... 67 Επόμενο »
Ordering 
Details Προβολές
Eλεύθερη
Ελεύθερη
3917
Τα επενδυμενα συμφεροντα, μαθαινοντας το γεγονος ότι ο Κινεζος προκειται να βυθιστει, ανεβασαν τις τιμες στο Χρηματιστηριο. Ετσι πανω στην σκακιερα ο πυργος(τα ασπρα περιστερια της ειρηνης, οι σωσιες...
3890
Ο Freedom αγκαλια με τον στοχο του. Ενα ναυαγο. Ο ναυαγος, καποιος Νορβηγος θαλασολυκος που προσπαθησε να φτιαξει τα πανια του ιστιοπλοικου του κ κτυπησε πανω στον ρυθμιστη...
3772
ειναι δυο εκθεσεις που εγραψα στο μαθημα των τουρκικων. Η πρωτη ιστορια: «Güzelliğin değeri. Η τιμη της ομορφιας» η γυναικα πηγε στο κομμωτηριο. Εκει, αφου εφτιαξε τα μαλλια της πληρωσε....
3520
H Moχθηρή σκέψη
Ψήγματα χαράς, ψήγματα ονείρωνξανεμίστηκαν άσκοπα εκείνη την κρυφή στιγμή , στο ξαφνικό πέταγμα της σκέψης σου. Τώρα καιροφυλακτείς, κρυμμένη στη σκιά σου να εξοντώσεις το επόμενο ανυποψίαστο όνειρο.
4844
HATE vs LOVE
τρίβω το πάτωμα με όλη μου τη δύναμη να καθαρίσει
3661
Σωκρατης, Πλατωνας, Ηρακλειτος, Πυθαγορας, Θαλης ο Μηλισιος,… Οι θησαυροι της Ελλαδας. Ο θησαυρος της γης. Αυτοι οι φωτισμενοι ανθρωποι, εραστες της ζωης, εβλεπαν τον κοσμο σαν κατι το ενιαιο...
4166
πριν δυο χρονια επισκεφθηκαμε, εγω, ο αδελφος μου, κ δυο τουρκοκυπριοι φιλοι, τον βορρα. Οταν λεω Βορρα δεν εννοω τα τεσσερα σημεια του οριζοντα, εννοω το βόρειο τμημα της κυπρου....
3501
βλεπω πληθος κοσμου. Πληθος κοσμου, που η κάθε μοναδα του πασχιζει για τα ιδεωδη, οπως αυτή τα καταλαβαινει. Ενα τσουρμο αποψεων, κ πρεπει αυτές οι αποψεις να μπουν σε ένα...
4241
παει, καιρος τωρα, που οι ζωες μας εχουν συναντηθει, κ αναμιχθει, ‘δεν ξεχωριζουν. Μιλω για το logoclub που με φιλοξενει,
4380
εβαλα Ζαμπετα, το ταξιμι του, (Giorgos Zampetas-TAXIMI ME ZEIMPEKIKO- (spania ixografisi) κ αρχισα να γραφω. Δεν ξερω αν σου αρεσει ο Ζαμπετας, γιατι η ιστορια που θα ακολουθησει θα είναι...
3939
Lou Reed. Walk on the wild side
Ειδα χθες στις ειδησεις ότι πεθανε ο Lou Reed. Δεν ειμαι ο τυπος που ακολουθει ειδωλα. Αν μου αρεσει κατι το ασπαζομαι. Όμως δεν προσκολλουμε. Αφηνω τα πραγματα να εξελισσονται...
3648
Παραγγειλε μια μπυρα κ του την εφερε με χαμογελο. Πανω στην φανελλα της εγραφε:λαβ ις ιν δη εαρ. Απλα πραματα. Περνεις το αεροπλανο κ το κανετε μεσα στο αεροπλανο,...
4018
Εψαχνα κατι για τον Γκουρτζιεφ στο youtube κ επεσα πανω στους Μotorhead κ μια μεταφραση καποιου τραγουδιου τους. Τραγουδουν οι MOTORHEAD: «Εγω ειμαι αυτή η Οργασμια, Το τεντωμενο αρπακτικο...
3988
Mετα θα φυγω
Μετά θα φύγω. Αφού ξαπλώσω πάνω στις σιωπές σου. Τον ίσκιο σου αφού νιώσω να βυθίζετε μέσα στην προσμονή μου, λαχτάρα αιώνων πεινασμένων
4045
 
996 results - showing 46 - 60 « Previous 1 2 3 4 5 6 7 ... 67 Επόμενο » Αποτελέσματα ανα σελίδα:
Powered by jReviews

Κριτικές : Advanced Search

Κατηγορία:     Keywords: