Eίσοδος Μελών

Βαθμολογία Χρηστών
 
5.0
Reviewed by Sotos
"Bravo!!!!!!!!!!!!! "
Βαθμολογία Χρηστών
 
5.0
Reviewed by logoclub.gr
Βαθμολογία Χρηστών
 
5.0
Reviewed by logoclub.gr
Βαθμολογία Χρηστών
 
5.0
Reviewed by logoclub.gr
< >

Κριτικές Κειμένων

Who's Online

Έχουμε 82 επισκέπτες συνδεδεμένους

Καλώς ήρθατε

στον Ιστοχώρο του Λογοτεχνικού Club,που δημιουργήθηκε από ανθρώπους που αγαπούν την λογοτεχνία και επιθυμούν να προβάλλουν αυτό το κομμάτι του πολιτισμού μας σε όλον τον κόσμο.

 
RSS

LOGO VIMA ***

***** Επιβράβευση Δημοσίευσης. 5001 και άνω Αναγνώστες *****

Logo vima = Λογοτεχνικό Βήμα –  Κανόνες Χρήσης παρ. ... 

 

 

 

 
314 results - showing 196 - 210 « Previous 1 ... 11 12 13 14 15 16 17 ... 21 Επόμενο »
Ordering 
Details Προβολές
Λατρεύω τους άνδρες που δε ντρέπονται να κλάψουν.
Άνδρας και άντρας. Ο πρώτος μπορεί και να κλάψει ο δεύτερος απαγορεύεται αυστηρά από την μάνα και τον αφέντη μπαμπά που τον μεγάλωσε. Εγώ λατρεύω αυτούς που δε ντρέπονται να...
6022
Λέξεις - Πέτρες...
Κάθονταν εδώ και λίγη ώρα σιωπηλοί… εκείνος την κοιτούσε με κοφτές, σύντομες ματιές… πίσω της απλωνόταν η θάλασσα. Το φόντο ήταν αυτό που της ταίριαζε, σκέφτηκε, της άρμοζε… σα να έπρεπε...
6763
Μια σταγόνα...ουράνιας κραυγήςΠροάγγελος βροχής.
5261
Μαθαίνοντας να αντέχεις
Γιατί στη ζωή δεν είναι πάντα όλα άσπρα ούτε πάντα μαύρα. Είναι και τα δύο. Μαθαίνουμε να αντέχουμε στις δυσκολίες και στα εμπόδια και να τα ξεπερνάμε.
6094
Μαύρος Υδράργυρος
Ο Σ. ταράχτηκε πολύ εκείνο το απόγευμα. Όταν κατάλαβε, όταν αντιλήφθηκε, όταν ανοίχτηκε ο νους του διάπλατα και τον πλημμύρισε ένα αλλόκοτο φως. Ένα παχύρευστο, σκοτεινό φως σαν… μαύρος υδράργυρος! Ήταν το...
7623
Με κοίταξε στα μάτια
Με κοίταξε στα μάτια και είπε…δεν μπορούσα ποτέ να κατέχω… να έχω τίποτε… από παιδί… δεν ήθελα να διαχειρίζομαι… να είμαι εγώ υπεύθυνος για οτιδήποτε… μα, ακόμα κι...
5894
Και πάνω απ’ όλα το ψεύδος. Με ψεύδος διδάσκονται τα παιδιά με ψεύδος διαμελίζεται η ζωή μας.
6033
Ότι και αν ζήτησα ... σε ότι και αν ήλπισα όλα γίνανε στάχτη...και κάθομαι τόσο καιρό μέσα στις στάχτες μπας και αναγεννηθώ αλλά δεν βλέπω να αλλάζει τίποτα. Όλα σταθερά...
7202
Μέθη
Όλα ξεκίνησαν με ένα απότομο και σπαστικό γέλιο που άρχισε να βγαίνει από μέσα μου.Στην αρχή νόμιζα ότι κάποιος άλλος γελούσε αντί για μένα,αλλά μετά θυμήθηκα ότι ήμουν μόνος στο...
5937
Θυμάμαι την μάνα μου να κλαίει συχνά δίπλα στο τζάκι και τα δακρυσμένα μάτια του πατέρα μου καθώς με έπαιρνε αγκαλιά.Θυμάμαι τις φορές εκείνες που πήγαινα στο νοσοκομείο και προσπαθούσα...
8061
μην το επιτρέψουμε...
Η δουλεία είναι μια κατάσταση πνευματική… πριν απ’οτιδήποτε άλλο… το σώμα ακολουθεί… αλλά το συναίσθημα επαναστατεί… ακόμα και αν υπάρχει μια κρυφή συνωμοσία σώματος και νου που προσφέρει...
8061
Μια ερωτική ιστορία
Κοίταξα το ρολόι, ήταν αργά, περασμένες 2. ‘Δεν αντέχω άλλο εδώ μέσα’ σκέφτηκα, πρέπει να βγω, έστω για μια βόλτα. Έκανα ένα γρήγορο ντους, αποφάσισα να βάψω τα χείλια μου...
5772
Μια ζωή στο Μεγανήσι
Ζεστό το σημερινό βράδυ, πολύ αργά για βόλτα, η ώρα είναι ήδη περασμένη μία και η θέα από το μπαλκόνι μου, αν και όμορφη ελλιπής. Αλλά τι καλύτερο έχω να...
5669
ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΣΤΟ ΧΩΡΙΟ
H καταιγίδα συνέχισε να χτυπάει με μανία τα δέντρα έξω από το άνοιγμα. Αποκλεισμένη σε αυτήν την άθλια σπηλιά, καθώς η βροχή με βρήκε μακρυά από το χωριό. Κι όμως...
5838
ΜΙΑ ΠΑΡΤΙΔΑ ΣΚΑΚΙ
Μια παρτίδα σκάκι... Μόνος να κοιτάζω τα μαύρα, τα λευκά πιόνια στην τετράγωνη σκακιέρα. Κίνηση... χάνω τον αξιωματικό μου. Ο καπνός σχηματίζει δαχτυλίδια καθώς απομακρύνεται αργά από το στόμα...
5665
 
314 results - showing 196 - 210 « Previous 1 ... 11 12 13 14 15 16 17 ... 21 Επόμενο » Αποτελέσματα ανα σελίδα:
Powered by jReviews

Κριτικές : Advanced Search

Κατηγορία:     Keywords:   
 

Ο,τι είναι παρελθόν, είναι πρόλογος......

ΠΟΙΗΣΩΜΕΝ...καθ' Ημετέραν Εικόνα και καθ' Ομοίωσιν.. Γεν.1-26 [Αποσπάσματα].- Ν3/21-22,β2 << Το τέρας βρυχάται και θα συνεχίσει να βρυχάται όλο και περισσότερο, όλο και πιο έντονα και βίαια, απροκάλυπτα και καταστροφικά, χειραγωγώντας με ευκολία τους ανθρώπους, όλων των ηλικιών σε κάθε είδους Εγκληματικές ενέργειες και Πράξεις, διασπώντας έτσι τον ιστό σταθερότητας και συνοχής στις λοινωνίες των ανθρώπων παράγοντας με αυτό τον τρόπο την προσφιλή δια την ύπαρξη και διαιώνιση του <<Τροφή>> που δεν είναι άλλη από την παραγόμενη Αρνητική Ενέργεια που τον συντηρεί ανα τους Αιώνες και είναι πάντα προς όφελος του. Χρησιμοποιώντας δε βάναυσα και δόλια τον πρόχειρο πλανήτη του όλο και πιο καταστροφικά, όσο καταλαβαίνει πως οδηγείται προς το Τέλος Του....Το μη αναστρέψιμο !.....>> 30/12/2021 - Nikos Stylianou