Eίσοδος Μελών

Βαθμολογία Χρηστών
 
5.0
Reviewed by Sotos
"Bravo!!!!!!!!!!!!! "
Βαθμολογία Χρηστών
 
5.0
Reviewed by logoclub.gr
Βαθμολογία Χρηστών
 
5.0
Reviewed by logoclub.gr
Βαθμολογία Χρηστών
 
5.0
Reviewed by logoclub.gr
< >

Κριτικές Κειμένων

Who's Online

Έχουμε 539 επισκέπτες συνδεδεμένους

Καλώς ήρθατε

στον Ιστοχώρο του Λογοτεχνικού Club,που δημιουργήθηκε από ανθρώπους που αγαπούν την λογοτεχνία και επιθυμούν να προβάλλουν αυτό το κομμάτι του πολιτισμού μας σε όλον τον κόσμο.

Logo Gate Logo Gate * Ανένταχτο
 
RSS

Ανένταχτο

 
72 results - showing 11 - 20 1 2 3 4 5 6 7 8
Ordering 
Details Προβολές
Απογύμνωμα
Στην πλατεία, στο μεγάλο κτήριο με τους κίονες. Η σιδερένια πόρτα με τα μεγάλα μάνταλα και τις ανάγλυφες παραστάσεις. Στα παράθυρα κάγκελα κι από μέσα το ξύλο φρεσκοβαμμένο....
4249
Χτες. Χαμηλωμένα φώτα. Οι δρόμοι αδειανοί. Σκοτάδι πυκνό. Κλεφτές ματιές δεξιά -αριστερά. Χνότα να φωτίζουν τη νύχτα. Φόβος. Γιακάδες σηκω­μένοι. Κρύο. Τρία κτυπήματα στην πόρτα. Μετά άλλα δυο. Ησυχία....
3849
Γιώργος ΘΕΟΔΟΣΙΟΥ  19/04
Μυρουδιές, παπαρούνες, μικρά λουλουδάκια και άλλα αναμνηστικά σε τιμή ευκαιρίας στα καταστήματα με την επιγραφή είδη δώρων της Ανοίξεως. Και τα δώρα σε μορφή αεροστεγούς συσκευασίας έρχονται...
4221
Γιώργος ΘΕΟΔΟΣΙΟΥ 06/04
Έτη παθών με αμέτρητους ορεινούς όγκους και αυτοσχέδιους σταυρούς και μαυροφορεμένες μάνες να αναπολούν τα πρώτα κλάματα.
3839
Γιώργος ΘΕΟΔΟΣΙΟΥ:    Μυογράφημα
• Στα μπλογκ των ειδήσεων και των ερμηνειών. • Γνωστοί και άγνωστοι καταλαμβάνουν το χώρο και ενημερώνουν . Και το ανεξάρτητο του παρορμητισμού χάνεται στα γρανάζια της σκοπιμότητας. Ανηλεής...
4030
Γιώργος ΘΕΟΔΟΣΙΟΥ:  (Μυογράφημα)
• Γεννήθηκε σε ένα ορεινό χωριό. Ο πατέρας του δεν ήταν τίποτα το σπουδαίο. Μεροκαματιάρης άνθρωπος που αγωνιζόταν να βγάλει το ψωμί του. Έφευγε με το ξημέρωμα γύριζε με το...
4054
γκρίζα αφηγήματα
◆ Όταν απ’ τα αρκτικόλεξα απουσιάζουν τα σημεία ◆ Το συνονθύλευμα ευνοεί την ασυναρτησία της επικρατούσας συλλογιστικής, ενώ στα κεφαλαία, τα μικρά νοήματα διορίζουν τους συμβολισμούς της οφθαλμοπλανίας...
3928
Ειρωνικά μειδιάματα
♦ Ουσίωσις στο επιμύθιο του Μάρτη και περίλοξα τα μηχανεύματα της προκλήσεως ξε­γελούν τον ενεστώτα των γραμμών. Παιχνίδι των αισθήσεων, λεξήματα και συνθέματα, ει­κόνες υπόγειες, ερμηνεύματα πολυποίκιλου παρορμητισμού,...
3681
Ένας λεκές πάνω στο κόκκινο
♦ Το κιβδήλευμα των γραμμάτων, αναθημα­τική επιγραφή χαραγμένη στο οξειδωμένο λευκό, έδωσε στην επικεφαλίδα της βροχής το παραλήρημα των πονεμένων φράσεων. ♦  Βλέμματα ταπεινωμένα, δάκρυα φορεμέ­να στο σκοτάδι και...
3940
Εντός των ολίγων σκέψεων
◆ Των διαστημάτων συναπαντήματα, όταν στους οργανωμένους θορύβους στη ροή των συνωνύμων του οίνου, η γελοιότητα των φευγαλέων βλεμμάτων προσδιορίζει την περιέργεια της αυταρέσκειας. ◆ Και η εμβροντησία...
3902
 
72 results - showing 11 - 20 1 2 3 4 5 6 7 8 Αποτελέσματα ανα σελίδα:
Powered by jReviews

Κριτικές : Advanced Search

Κατηγορία:     Keywords: