Eίσοδος Μελών

Βαθμολογία Χρηστών
 
5.0
Reviewed by Sotos
"Bravo!!!!!!!!!!!!! "
Βαθμολογία Χρηστών
 
5.0
Reviewed by logoclub.gr
Βαθμολογία Χρηστών
 
5.0
Reviewed by logoclub.gr
Βαθμολογία Χρηστών
 
5.0
Reviewed by logoclub.gr
< >

Κριτικές Κειμένων

Who's Online

Έχουμε 485 επισκέπτες συνδεδεμένους

Καλώς ήρθατε

στον Ιστοχώρο του Λογοτεχνικού Club,που δημιουργήθηκε από ανθρώπους που αγαπούν την λογοτεχνία και επιθυμούν να προβάλλουν αυτό το κομμάτι του πολιτισμού μας σε όλον τον κόσμο.

 
RSS

LOGO VIMA ***

***** Επιβράβευση Δημοσίευσης. 5001 και άνω Αναγνώστες *****

Logo vima = Λογοτεχνικό Βήμα –  Κανόνες Χρήσης παρ. ... 

 

 

 

 
311 results - showing 1 - 15 « Previous 1 2 3 4 5 6 7 ... 21 Επόμενο »
Ordering 
Details Προβολές
Πρωινό Σαββάτου, βροχερό. Περπατούσα ,σκεπτόμουν ,βρεχόμουν. Η διαδρομή που ακολουθούσα γνωστή,καθημερινή,αυτή που οδηγούσε από το σπίτι στη δουλειά,στην οποία κινήθηκα εντελώς μηχανικά, από συνήθεια θα έλεγα.
6579
                    Μέσα από μια Στράτα Απόκοσμη κι Απόσκια
· Ένα παιδί  μόλις σχόλασε από το απογευματινό του μάθημα. Στο δρόμο του για το σπίτι, αργοπορεί εσκεμμένα, με αποτέλεσμα να περιφέρεται χαμένος...
6440
  Η   ΑΦΥΠΝΙΣΗ
Εσύ ο Μεσσίας  που αιώνες τώραχτίζεις το γκρέμισμα της γενιάς μουελευθερώνοντας στρατιές από μαύρες νυχτερίδεςόταν ορδές βαρβάρων γκρεμίζουν τα ιερά μου,και ο λήθαργος σαν  μαύρο αίμα  κυλάκοχλάζοντας στα κανάλια του...
6427
Από   τα "Αιμοπετάλια"
6749
 Βροχή
Μια βροχή δυνατή ξέπλυνε πολλά λόγια, πράξεις, μυστικά
5851
Θα μιλησουμε για τι άλλο; Για χρημα. Μάνι. Πρωτα απ όλα θελω να δηλωσω ότι δεν διαθετω μία. Ειμαι χρεωκοπημενος μεγαλοεπιχειρηματιας. Χρωσταω σε τραπεζες κ τα μεροκαματα 9...
7725
 Γκρίζοι δρόμοι
Έτσι απόμακρα και θλιμμένα στους γκρίζους δρόμους που κατοικούν τα βαριά βήματα των περαστικών που δεν μπόρεσαν να αγαπηθούν γιατί δεν διάλεξαν το που να γεννηθούν. ...
6603
Στα εικοσάχρονα όνειρά μας βάλαμε φτερά να πετάξουν για πιο πράσινους κάμπους ν,αντικρύσουν άλλες πατρίδες. Σαν έφτασε η ώρα Ν,αφήσουμε πίσω μας την Ιθάκη και μια υπόσχεση για γυρισμό. ...
5840
Τα γενόσημα λόγια αντικριστά στις πρωτότυπες υπαρξιακές αλήθειες που φοβήθηκε που δεν τόλμησε το μικρό και ασήμαντο "εγώ" κάποιων να συνταγογραφήσει.... ...
7961
 Ιδεοληψίες και χαλάσματα..
Τους είδα να πλένουν το φως που μυροβολούσε όταν ακούστηκε το ουρλιαχτό..
7939
 Μια παράσταση καθρέφτης της κοινωνίας
Το άρθρο αυτό αναφέρεται σε μια παράσταση, η οποία έλαβε χώρα από τις 22 έως τις 28 Μαίου στην περιοχή του Τ.Ε.Ι Ηρακλείου και την διοργάνωσε η θεατρική ομάδα του...
5997
 Ο άνεμος και ο χρόνος…
Έσκυψα και σήκωσα το άνθος της μυγδαλιάς που ο άνεμος ή ο χρόνος (σκέφτηκα) το ‘ριξαν στο χώμα.. Ψηλά ένα κλωνάρι εξείχε περισσότερο… Από ‘κει θα είχε πέσει… ...
6053
Δεσμοφύλακας  που κρατάει αιχμάλωτη την θέλησή σου.
6137
Μια αυξανόμενη περίεργη ανησυχία που σιγά - σιγά κατέληγε σε αγωνία, και ένα απροσδιόριστο κρύο τρέμουλο έκαναν το σώμα μου να συσπάται σε πολλά σημεία και...
5084
Ενα σπουδαιο ευθυμογραφημα. Μην το χασετε. Airport. Βρισκομαι στο αεροδρομιο. Μετα από ένα εξονυχιστικο ελεγχο ειμαι στην αιθουσα αναμονης.Πτηση: CY349, Κυπρος. Παρατηρω το αεροδρομιο. Τον σχεδιασμο του. Παλια, της περασμενης...
7000
 
311 results - showing 1 - 15 « Previous 1 2 3 4 5 6 7 ... 21 Επόμενο » Αποτελέσματα ανα σελίδα:
Powered by jReviews

Κριτικές : Advanced Search

Κατηγορία:     Keywords: