Eίσοδος Μελών

Βαθμολογία Χρηστών
 
5.0
Reviewed by Sotos
"Bravo!!!!!!!!!!!!! "
Βαθμολογία Χρηστών
 
5.0
Reviewed by logoclub.gr
Βαθμολογία Χρηστών
 
5.0
Reviewed by logoclub.gr
Βαθμολογία Χρηστών
 
5.0
Reviewed by logoclub.gr
< >

Κριτικές Κειμένων

Who's Online

Έχουμε 121 επισκέπτες συνδεδεμένους

Καλώς ήρθατε

στον Ιστοχώρο του Λογοτεχνικού Club,που δημιουργήθηκε από ανθρώπους που αγαπούν την λογοτεχνία και επιθυμούν να προβάλλουν αυτό το κομμάτι του πολιτισμού μας σε όλον τον κόσμο.

Εκτύπωση PDF
RSS
LOGO VIMA *** Ανένταχτο ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΠΑΤΕΡΑ
 

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΠΑΤΕΡΑ Hot

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΠΑΤΕΡΑ

Μέρες εορτών, δέντρα Χριστουγεννιάτικα που τα κλαριά τους βαραίνουν απ’ τις πολύχρωμες λάμπες , πρόσωπα που κοιτούν τις στολισμένες βιτρίνες, φευγαλέα και βαριεστημένα, πόθοι απραγματοποίητοι να χορεύουν σε μια μελωδία που θυμίζει κλάμα παιδικό.

Μπήκα στην εκκλησία ΠΑΤΕΡΑ ν’ ανάψω ένα κερί και στην λάμψη του αντίκρισα εκείνο το συγκαταβατικό βλέμμα σου, που πάντα περίμενα σαν σινιάλο ότι κάνω το σωστό.

Αντίκρισα τα παιδικά μου χέρια να προσπαθούν να σε αγγίξουν και εσένα να ξεθωριάζεις, να θρυμματίζεσαι, να γίνεσαι στάχτη μέσα στο χάος μιας ανθρωποθάλασσας που πορεύεται βουβά, μουδιασμένα, σιωπηλά με κατάνυξη.

Μια ανθρωποθάλασσα, που προσεύχεται, που ζητά παρηγοριά, που κλαίει μπροστά από Εικόνες Αγίων για να πάρει σαν έπαθλο ένα νόημα ζωής, το θαύμα, το μυστήριο, την σωτηρία της ψυχής.

Πιστεύω συγχώρεσης , που ανακουφίζουν τον πόνο της ύπαρξης προσωρινά, που νομιμοποιούν τελετουργίες ,μύθους, ιστορίες την πορεία που φτιάχνεται για να κρατά ενωμένο και απατηλά ευτυχισμένο τον κόσμο.

Κεριά αναμμένα, ανάσες ξεχασμένες από όλους σ’ ένα μανουάλι και εγώ απέναντι μια ψυχή , που δεν βολεύεται πια και τα τινάζει όλα από πάνω της, όλες τις κληρονομημένες λατρείες παρηγοριάς, αγωνίας και φόβου, μια ψυχή που θέλει να εισπνεύσει το άπειρο μέχρι το άπειρο, να υπερβεί τα όρια μεταξύ εαυτού και Κόσμου, να γίνει η ΨΥΧΗ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ.

Χιλιάδες μυστικά κρυμμένα σε ραϊσμένες θύμησες πετάγονται από τα στήθη μου σαν πολύχρωμες γιρλάντες.

Ντύνομαι το παιδικό μου βλέμμα και πίσω από τις στολισμένες βιτρίνες σε βλέπω ΠΑΤΕΡΑ να μου φωνάζεις:

<<Πρέπει να γίνεις μέρος του συστήματος, να αφομοιωθείς από αυτό, αλλιώς δεν θα επιβιώσεις, και οι δάσκαλοι στο είπαν πως πρέπει να γράφεις κατά γράμμα τους ορισμούς από τα βιβλία, χωρίς να βάζεις δικά σου, χωρίς να παρεκκλίνεις, άσε κατά μέρος τα ψαξίματα και τις εσωτερικές αναζητήσεις το μόνο που θα καταφέρεις είναι να μην προχωρήσεις παραπέρα>>

Έτσι και έγινε αποστήθιζα απολυτίκια, τροπάρια, ημερομηνίες, γεγονότα τις περισσότερες φορές χωρίς να καταλαβαίνω τι έλεγα και γιατί.

Η βαθμολογία αρκεί να μην έπεφτε και χάλαγε η εικόνα μου.

Με τις ευλογίες σου Πατέρα με προγραμμάτισαν κατάλληλα, ώστε να νοιώθω ενοχές και τύψεις για κάτι που θα έκανα χωρίς την συγκατάθεση και την συναίνεση όλου του κόσμου. Κάθε σου βήμα έπρεπε να έχει την έγκριση του κόσμου για να νοιώθεις νόμιμος και χρήσιμος.

Έτσι ακολούθησα τα πρότυπα του ΚΑΛΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ,ΤΗΣ ΚΑΛΗΣ ΜΑΘΗΤΡΙΑΣ,ΤΗΣ ΥΠΑΚΟΥΗΣ ΣΥΝΤΡΟΦΟΥ,ΤΟΥ ΚΑΛΟΥ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥ, «τσιπάκια» που μου εμφύτευσαν χωρίς καμία από μέρους μου αντίσταση.

Και έγινα μέρος του συστήματος για κάμποσα χρόνια και ζούσα για να εξυπηρετώ ανάγκες άλλων όχι τις δικές μου. Και έπαιρνα μπράβο και ζήτω και εσύ ένοιωθες υπερήφανος που είχες τέτοιο παιδί!

Πούλησα την ψυχή μου ΠΑΤΕΡΑ και σε δικαίωσα, έφτασα εκεί που ονειρεύτηκες για μένα, χωρίς αληθινά να γνωρίζω τίποτα!

Όμως ΠΑΤΕΡΑ μπορεί ν’ άργησα να καταλάβω, αλλά κάποια στιγμή ξύπνησα από το λήθαργο καθώς η αυθεντικότητα και η αλήθεια επίμονα με καλούσαν απλά ήταν θέμα επιπλέον χρόνου και τα στημένα προγράμματα «κράσαραν» καθώς ανακάλυψα πως δεν χρειαζόταν να μου διδάξει κανείς την καλοσύνη και την αγάπη, κανένα σχολείο και καμία θρησκεία κανένα πρόγραμμα γιατί αν θυμάσαι ΠΑΤΕΡΑ από το Δημοτικό, στις διαιρέσεις δεν ήμουν καλή και χάριζα όλα τα παιχνίδια μου, τις καραμέλες μου, το χαρτζιλίκι μου στους φίλους μου και έγραφα στιχάκια αγάπης στις ΓΙΟΡΤΕΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΛΕΣΜΕΝΟΥΣ ΜΑΣ.

Όχι δεν γράφω για να σου αποδώσω ευθύνες, ξέρω ότι και εσύ το ίδιο έπαθες μα δεν κατάφερες να επαναστατήσεις και ξέσπασες σε παράλογο θυμό.

Τα χρόνια πέρασαν και εγώ γλύτωσα στο παραπέντε από την αιώνια μέθη ,φόβο, υποδούλωση και δήθεν θωράκιση και μπορεί να ζήσω λίγο διαφορετικά από σένα ΠΑΤΕΡΑ να αγαπήσω παραπάνω τα παιδιά μου και τον διπλανό μου ,όχι υπό όρους και συνθήκες.

Δάκρυα κυλούν στα μάτια μου καθώς κάθε πρωί πια, με αγκαλιάζεις και με φιλάς, πράγμα που δεν συνήθιζες, σαν να συμφωνείς μαζί μου για ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ για την πάλη και τον αγώνα μου πέρα από τα συμβατικά και καθιερωμένα .

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΠΑΤΕΡΑ

Κριτικές Χρηστών

Average user rating from: 6 user(s)

 

Αξιολόγηση:
 
5.0
 
 

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΠΑΤΕΡΑ

Γνωρίζω καλά αυτή τη πάλη,
Στηρίζω γερά αυτή την επανάσταση,
Αλλά εξακολουθώ να συγκινούμαι με τέτοιες καταθέσεις ψυχής!

Κατερίνα, τα καλύτερα έρχονται, πίστεψέ με
Και θα είμαστε εδώ να τα υποδεχθούμε….
ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ – ΚΑΛΗ ΔΕΚΑΕΤΙΑ
Reviewed by viv
January 04, 2010
View all my reviews
Report this review
 
 

ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ........ΤΙ ΑΛΛΟ ΝΑ ΠΩ ΚΑΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΙΣ ΚΑΤΑΘΕΤΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΥΠΑΡΞΗ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΜΕ ΤΟΣΗ ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΣΤΗ ΡΟΗ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΣΟΥ.
Reviewed by ΧΕΡΑΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ
January 01, 2010
View all my reviews
Report this review
 
 

καμιά φορά το να σχολιάζεις την αξία ενός διαμαντιού, την αγιοσύνη ενός πρωινού, την καθαρότητα μιας καρδιάς που ανοίγει τα σωθικά της στο Απειρο και ελευθερώνεται... είναι προβολή και ίσως ακόμη και να είναι έπαρση... τι αξία έχει το δικό μου σχόλιο, οι δικές μου σκέψεις μπροστά σε τουτο το μεγαλείο... και μόνο έχω να σου πω ένα μεγάλο ευχαριστώ που μοιράστηκες τούτο το εσωτερικό φως μαζί μας! Υποκλίνομαι...
Reviewed by SAILOR
December 27, 2009
View all my reviews
Report this review
 
 

Τόσο πικρό, τόσο γλυκό, τόσο αληθινό...
Ειλικρινά, σ' ευχαριστώ που το μοιράστηκες μαζί μας όλο αυτό.
Καλές γιορτές!
Reviewed by Ελεωνόρα
December 26, 2009
View all my reviews
Report this review
 
 

Χρόνια πολλά πατέρα
Όλοι περνάν τη κρίσιμη καμπή της απόφασης… όπου μπροστά τους αντιμάχονται οι κοινωνικές «ψεύτικές» κοινωνικές αλήθειες και συνήθειες και των προσωπικών τους ονείρων. Τα όνειρα θέλουν μια αιώνια δύναμη για την αντιπαράθεση με το κατεστημένο και δίχως να γνωρίζεις ότι θα επιτευχθούν, ενώ οι συνήθεια του πρέπει και οι κοινωνική και προσωπική αποχαύνωση θα σε οδηγήσει στο σίγουρο αποτέλεσμα της κοινωνικής αποδοχής.
Προσωπικά δεν πάει πολύς ο καιρός που κλήθηκα να επιλέξω, και σαν μία ακόμη της πλειοψηφίας επέλεξα τη σιγουριά – που στην περίπτωσή μου ονομάζεται επαγγελματική αποκατάσταση- ή έτσι ξεκίνησε. Όμως να είμαι ειλικρινής, η πιο όμορφη ανάμνηση μου είναι από τον τελευταίο χρόνο όπου κυνήγησα όνειρα και λάθη, δεν μετανιώνω ούτε για πράγματα που έκανα ούτε για αυτά που δεν έκανα (και για μένα αυτό είναι υπέροχο). Έζησα πολλά όμορφα και πολλά επώδυνα πράγματα και καταστάσεις, ωστόσο δεν θα τα άλλαζα, φέτος νιώθω ότι γεννήθηκα. Φέτος που έκανα τα πρώτα βήματα στη ζωή, στο κυνήγι των επιλογών μου.
Ακόμη και τώρα στο μυαλό μου έρχεται ο πατέρας, που αν το σκεφτούμε – κατά τη γνώμη μου πάντα- θέλει το καλλίτερο για το παιδί του, να μη πονέσει και να έχει αυτό ότι δεν μπόρεσε ο ίδιος. Ωστόσο όταν το βλέπει πραγματικά χαρούμενο, ακόμη και χτυπημένο τότε νιώθει αληθινός πατέρας και βρίσκεται εκεί για ότι και αν χρειαστεί.
Από τότε που έγινα μέλος στο club πάντα διαβάζω τα γραπτά σου είτε είναι σε μορφή προσωπικών κειμένων είτε υπό τη μορφή σχολίου, και είναι πραγματικά υπέροχα. Μπράβο σου…
Τέλος, και λόγω των ημερών, εγώ σαν Σοφία θέλω να πω ευχαριστώ σε ένα άτομο που μου έμαθε τον πόνο , αλλά και την επιθυμία να πάρω τη ζωή στα χέρια μου. Και ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΕΥΤΙΧΙΣΜΕΝΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ σε όλους… Και έστω για αυτές τις μέρες ας δούμε λίγο γύρω μας , να προσγειωθούμε από το σύννεφο των προσωπικών μας προβλημάτων και ας προσφέρουμε λίγη βοήθεια, γιατί μία σταγόνα θα φέρει την αλλαγή και θα σπάσει το ποτήρι της ασχήμιας της κοινωνίας μας.
Reviewed by powerlesspower
December 25, 2009
View all my reviews
Report this review
 
 

Συγχαρητήρια Κατερίνα για την πληρότητα και το αψεγάδιαστο της γραφής σου. Σου εύχομαι - αν και τα είπαμε,- ΚΑΛΑ, ΕΙΡΗΝΙΚΑ, ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΑ, ΧΑΡΟΥΜΕΝΑ, ΧΡΥΣΑ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ, και η ευχή που κάναμε, να μείνουμε εμείς τουλάχιστον οι παλαιότεροι - μιας και πολλοί Αδιαφορούν κατά το πως τους βολεύει,- ΖΩΝΤΑΝΟΙ στον χώρο και σε ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ που μας τιμάς με την χρυσή σου πένα και την ανεκτίμητη Παρουσία σου ! ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ !!
Reviewed by Nikos Stylianou
December 24, 2009
View all my reviews
Report this review
 
 
 
Powered by jReviews

Κριτικές : Advanced Search

Κατηγορία:     Keywords:   
 

Ο,τι είναι παρελθόν, είναι πρόλογος......

ΠΟΙΗΣΩΜΕΝ...καθ' Ημετέραν Εικόνα και καθ' Ομοίωσιν.. Γεν.1-26 [Αποσπάσματα].- Ν3/21-22,β2 << Το τέρας βρυχάται και θα συνεχίσει να βρυχάται όλο και περισσότερο, όλο και πιο έντονα και βίαια, απροκάλυπτα και καταστροφικά, χειραγωγώντας με ευκολία τους ανθρώπους, όλων των ηλικιών σε κάθε είδους Εγκληματικές ενέργειες και Πράξεις, διασπώντας έτσι τον ιστό σταθερότητας και συνοχής στις λοινωνίες των ανθρώπων παράγοντας με αυτό τον τρόπο την προσφιλή δια την ύπαρξη και διαιώνιση του <<Τροφή>> που δεν είναι άλλη από την παραγόμενη Αρνητική Ενέργεια που τον συντηρεί ανα τους Αιώνες και είναι πάντα προς όφελος του. Χρησιμοποιώντας δε βάναυσα και δόλια τον πρόχειρο πλανήτη του όλο και πιο καταστροφικά, όσο καταλαβαίνει πως οδηγείται προς το Τέλος Του....Το μη αναστρέψιμο !.....>> 30/12/2021 - Nikos Stylianou