Eίσοδος Μελών

Βαθμολογία Χρηστών
 
5.0
Reviewed by Sotos
"Bravo!!!!!!!!!!!!! "
Βαθμολογία Χρηστών
 
5.0
Reviewed by logoclub.gr
Βαθμολογία Χρηστών
 
5.0
Reviewed by logoclub.gr
Βαθμολογία Χρηστών
 
5.0
Reviewed by logoclub.gr
< >

Κριτικές Κειμένων

Who's Online

Έχουμε 151 επισκέπτες συνδεδεμένους

Καλώς ήρθατε

στον Ιστοχώρο του Λογοτεχνικού Club,που δημιουργήθηκε από ανθρώπους που αγαπούν την λογοτεχνία και επιθυμούν να προβάλλουν αυτό το κομμάτι του πολιτισμού μας σε όλον τον κόσμο.

Logo Gate Logo Gate * Άρθρο
 
RSS

Άρθρο

 
60 results - showing 31 - 45 1 2 3 4
Ordering 
Details Προβολές
Η σελίδα του λοξού (6)
◆Πόση νύχτα έτσι ξαφνικά, εκεί που ήθελε το πρωινό να σηκωθεί. ◆Τα χρόνια ξεχασμένα μέσα σε εκείνα τα ντουλάπια της ιστορίας. Αράχνες, μύγες και σκόνη. Κλειδωμένα κι ούτε...
4453
Η σελίδα του λοξού (7) - [ Γιώργος Θεοδοσίου ]
◆Η πλατεία άδεια. ◆Σκυμμένοι άνθρωποι ακούμπησαν το άναρθρο στο έναρθρο και μονολόγησαν ◆Το υποσυνείδητο σώμα, αφημένο στα σημεία των καιρών, τσάκισε τις φράσεις και γονάτισε. Και ο λόγος σιωπηλός...
4237
Η ψυχολογία του τέλους εποχής
Καθώς ο χρόνος πλησιάζει στο τέλος  του  και οι άνθρωποι προσπαθούν να ανακαλύψουν το χαμένο νόημα των Χριστουγέννων μακριά από την επίπλαστη υλική ευμάρεια προηγούμενων δεκαετιών – που...
4120
Θα βγούμε από το τούνελ;
Εύα Στάμου - Άρθρο (Υπάρχουν στιγμές που μου δημιουργείται η εντύπωση ότι ολόκληρη η ελληνική κοινωνία αντιδρά με τρόπους που θυμίζουν την κατάσταση του tunnel vision. Είναι δυνατό...
3847
Θεόφιλος Καΐρης: ένας δάσκαλος της πρωτοπορίας
Γεννηµένος στην Άνδρο, ο Καΐρης υπήρξε γόνος επιφανούς οικογένειας του τόπου. Εκεί έµαθε τα πρώτα του γράµµατα έως ότου τον στείλουν υπό την προτροπή του θείου του, αρχιµανδρίτη...
4606
Ιπποκράτης: Περί Ψυχής και Μετενσάρκωσης
Ο Ιπποκράτης διαχωρίζει με απόλυτη βεβαιότητα, όπως και η πλειονότης των Μετασωκρατικών Φιλοσόφων, την ψυχή από το σώμα γράφοντας... «Η μέν ψυχή τώ αυτό πάσι τοίς εμψύχοισι, τό...
3981
Κάλαντα - Για να θυμηθούμε όσα γνωρίζουμε..
Τα Κάλαντα αποτελούν δημοτικά ευχητικά και εγκωμιαστικά τραγούδια που ψάλλονται εθιμικά κατ΄ έτος κυρίως την παραμονή μεγάλων θρησκευτικών εορτών όπως των Χριστουγέννων, της Πρωτοχρονιάς (Αγ. Βασιλείου), των Θεοφανίων, ακόμη...
4296
ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ  ΤΩΡΑ ;;;……..
Κατάλαβες τώρα γιατί κατέστρεψαν μεγάλες υγιείς ελληνικές βιομηχανίες (ΙΖΟΛΑ, ΠΙΤΣΟΣ, ΕΣΚΙΜΟ, ΠΕΙΡΑΪΚΗ ΠΑΤΡΑΙΚΗ, AΙΓΑΙΟ, ΧΡΩΠΕΙ, ΠΥΡΚΑΛ) και έκαψαν σε διάστημα 2 μηνών μεγάλα ελληνικά πολυκαταστήματα (ΜΙΝΙΟΝ, ΚΑΤΡΑΝΤΖΟΣ ΣΠΟΡ, ΛΑΜΠΡΟΠΟΥΛΟΣ,...
4634
Καταρρέουν με πάταγο «σαν κούφιοι άνθρωποι, σαν βαλσαμωμένοι»
Του Γιάννη Σιδέρη Μια βαρετή προεκλογική εβδομάδα έμεινε. Την άλλη Κυριακή η επερχόμενη πτώση του ΣΥΡΙΖΑ θα είναι αντίθετη από τον στίχο του Έλιοτ «αυτός είναι ο τρόπος...
3013
Καταστροφές και αρπαγές των μνημείων
Την ώρα που ο εμφύλιος πόλεμος μαίνεται στη Συρία και χιλιάδες αθώοι άμαχοι πεθαίνουν στους δρόμους, χριστιανικές εκκλησίες καίγονται, ιστορικά μουσουλμανικά τεμένη καταστρέφονται, μουσεία λεηλατούνται και αμύθητης αξίας...
4064
Κυριακή του Πάσχα
Την Κυριακή του Πάσχα σύμφωνα με το χριστιανικό εορτολόγιο εορτάζεται η Ανάσταση του Ιησού Χριστού. Ο Ευαγγελιστής Ματθαίος περιγράφει τα εξής: Τα χαράματα της Κυριακής, οι Μυροφόρες μαζί...
3295
Μέρκελ η... φίλη της Ελλάδας !!!
Εάν αναρωτιέστε πώς έγινε και ξαφνικά μας «αγάπησαν» οι Γερμανοί, υπάρχει σοβαρός λόγος. Εάν πάλι θεωρείτε πως… ξαφνικά η Μέρκελ έγινε η καλύτερη φιλέλλην πολιτικός και πάλι υπάρχει...
4259
Κορύφωση του ελληνικού δράματος χωρίς τέλος. Ένα εφιαλτικό δωδεκάμηνο κατά τη διάρκεια του οποίου θα έχει ξεδιπλωθεί σχεδόν το σύνολο των μέτρων που φέρνει το νέο πολυνομοσχέδιο “Μια ζωή...
5064
Μια χώρα που δεν ξέρει πώς να παρελάσει !
Για μιαν ακόμη χρονιά, παρακολουθούμε με μελαγχολική καρτερία ένα σύμπτωμα που αποδεικνύει τη βαθύτατη κρίση ταυτότητας που περνά η χώρα. Μια χώρα που δεν ξέρει πια πώς να......
4232
Ο μύθος περί κατάρρευσης γκρεμίζει την Ελλάδα
Η αναγκαιότητα των μνημονίων, ώστε να αποφευχθεί η δημοσιονομική καταστροφή, είναι ο κυρίαρχος ευρωπαϊκός μύθος που επενδύει τη σωτηρία του ευρώ και των τραπεζών εις βάρος των κρατών....
4141
 
60 results - showing 31 - 45 1 2 3 4 Αποτελέσματα ανα σελίδα:
Powered by jReviews

Κριτικές : Advanced Search

Κατηγορία:     Keywords:   
 

Ο,τι είναι παρελθόν, είναι πρόλογος......

ΠΟΙΗΣΩΜΕΝ...καθ' Ημετέραν Εικόνα και καθ' Ομοίωσιν.. Γεν.1-26 [Αποσπάσματα].- Ν3/21-22,β2 << Το τέρας βρυχάται και θα συνεχίσει να βρυχάται όλο και περισσότερο, όλο και πιο έντονα και βίαια, απροκάλυπτα και καταστροφικά, χειραγωγώντας με ευκολία τους ανθρώπους, όλων των ηλικιών σε κάθε είδους Εγκληματικές ενέργειες και Πράξεις, διασπώντας έτσι τον ιστό σταθερότητας και συνοχής στις λοινωνίες των ανθρώπων παράγοντας με αυτό τον τρόπο την προσφιλή δια την ύπαρξη και διαιώνιση του <<Τροφή>> που δεν είναι άλλη από την παραγόμενη Αρνητική Ενέργεια που τον συντηρεί ανα τους Αιώνες και είναι πάντα προς όφελος του. Χρησιμοποιώντας δε βάναυσα και δόλια τον πρόχειρο πλανήτη του όλο και πιο καταστροφικά, όσο καταλαβαίνει πως οδηγείται προς το Τέλος Του....Το μη αναστρέψιμο !.....>> 30/12/2021 - Nikos Stylianou