Eίσοδος Μελών

Βαθμολογία Χρηστών
 
5.0
Reviewed by Sotos
"Bravo!!!!!!!!!!!!! "
Βαθμολογία Χρηστών
 
5.0
Reviewed by logoclub.gr
Βαθμολογία Χρηστών
 
5.0
Reviewed by logoclub.gr
Βαθμολογία Χρηστών
 
5.0
Reviewed by logoclub.gr
< >

Κριτικές Κειμένων

Who's Online

Έχουμε 531 επισκέπτες συνδεδεμένους

Καλώς ήρθατε

στον Ιστοχώρο του Λογοτεχνικού Club,που δημιουργήθηκε από ανθρώπους που αγαπούν την λογοτεχνία και επιθυμούν να προβάλλουν αυτό το κομμάτι του πολιτισμού μας σε όλον τον κόσμο.

 
106 results - showing 71 - 80 « Previous 1 ... 5 6 7 8 9 10 11 Επόμενο »
Ordering 
Details Προβολές
Και να που φτάσαμε εδώ Χωρίς αποσκευές Μα μ' ένα τόσο ωραίο φεγγάρι Τάσος Λειβαδίτης Έλεγα..
6536
Τις κρύες νύχτες με θυμάσαι…Την ώρα που οι άλλοι ψιθυρίζουνΜία τελευταία προσευχή.
7759
ΞΟΔΕΜΑ  ΖΩΗΣ
Έφερα τον δρόμο κοντά μου κι άρχισα να περπατώ, όταν θυμήθηκα πως είχα αφήσει την αναπνοή μου στο συρτάρι.. Σ’ ένα ξεχασμένο φάκελο με αναμνήσεις..
5854
Αυτές οι καταραμένες ώρες της σιωπής Που γεννιούνται μετά την μεγάλη παρακμήΡιζώνουν βαθιά μέσα στη ψυχή μας για χρόνια....
12282
Πιστεύω στην αγρύπνια της σιωπής και στο ρίγος του πάθους στη ρωγμή του σπόρου μέσα στη γη σ’ ότι είναι γραμμένο στον αέρα στην ερημιά των δρόμων και στα...
6123
Απροσποίητοι στην άκρη του ρείθρου.
6043
Οι λέξεις ακούν καθαρά το μονόλογο της φωτιάς
7062
ΟΛΑ ΕΔΩ ΘΑ ΠΛΗΡΩΘΟΥΝ..
Σύννεφα πάνε κι’ έρχονται και μέρες ξημερώνουν η φτώχια πόρτες ξήλωσε φαμίλιες τις διέλυσε βέρες τις έλιωσε ξανά ακατέργαστο χρυσό..
10426
Όμως ακόμη επιμένουν οι στιγμές γυρίζουν τρίζοντας αλλά γυρίζουν λάμπουν θολά αλλά λάμπουν συρρικνώνονται αλλά και μεγαλώνουν.
5709
Πάει πέρασε πια η εποχή των ιδεών κυλά πλέον η εποχή των εκκρίσεων ο πόνος απορρίχνεται ως ανεπιθύμητο νεογνό ξεβράζεται τραγουδά στην αφωνία του μουγκρητού καρπούται ενέργεια απ’...
5829
 
106 results - showing 71 - 80 « Previous 1 ... 5 6 7 8 9 10 11 Επόμενο » Αποτελέσματα ανα σελίδα:
Powered by jReviews

Κριτικές : Advanced Search

Κατηγορία:     Keywords: