Eίσοδος Μελών

Βαθμολογία Χρηστών
 
5.0
Reviewed by Sotos
"Bravo!!!!!!!!!!!!! "
Βαθμολογία Χρηστών
 
5.0
Reviewed by logoclub.gr
Βαθμολογία Χρηστών
 
5.0
Reviewed by logoclub.gr
Βαθμολογία Χρηστών
 
5.0
Reviewed by logoclub.gr
< >

Κριτικές Κειμένων

Who's Online

Έχουμε 504 επισκέπτες συνδεδεμένους

Καλώς ήρθατε

στον Ιστοχώρο του Λογοτεχνικού Club,που δημιουργήθηκε από ανθρώπους που αγαπούν την λογοτεχνία και επιθυμούν να προβάλλουν αυτό το κομμάτι του πολιτισμού μας σε όλον τον κόσμο.

Εκτύπωση PDF
RSS
LOGO PAGE ** Ανένταχτο Ένα φως ανοικτό
 

Ένα φως ανοικτό Hot

Ένα φως ανοικτό

--- Παύλο ξέρεις τι πρόσεξα ; Τη σκιά σου, πάντα σ’ ακολουθεί. Γιατί δεν παίρνει χρώμα ;

--- Γλαύκη κάτι ξέχασες ακόμα…

--- Τι ;

--- Είναι Άπιαστη ! Όπως όλα τα ωραία πράγματα… το ουράνιο τόξο, τα λόγια σ’ ένα βιβλίο, η μουσική….. είναι άπιαστα γιατί είναι άυλα, όπως ακριβώς ένα συναίσθημα, αλλά αφήνουν την έγχρωμη σκιά τους, στην ψυχή, στην καρδιά, στο μυαλό !

--- Α ! Γλαύκη, ξέχασα να σου πω το κυριότερο… είναι Αμίλητη ! Εμφανίζεται μόνο όταν υπάρχει φως και εξαφανίζεται στο σκοτάδι, κρύβεται μαζί μας… μέσα μας. Δεν μπορείς να της δώσεις ζωή… χρώμα… Ίσως, όταν μπορέσω να δώσω ζωή σ’ ένα δάκρυ, Χρώμα σ’ ένα συναίσθημα, άρωμα και ανθό στις αισθήσεις, καρπούς στην αισθητική…

--- Γλαύκη, από δω και πέρα θα προσέχω τη Σκιά μου, αν και δεν είναι απαιτητική, δεν θέλει ούτε τροφή ούτε χρήματα, παρά μόνο Φως και της υπόσχομαι, ότι τα βράδια πριν κοιμηθώ, θα αφήνω πάντα… ΕΝΑ ΦΩΣ ΑΝΟΙΚΤΟ !

Παύλος Μ.

Κριτικές Χρηστών

Average user rating from: 1 user(s)

 

Αξιολόγηση:
 
4.0
 
 

Μου άρεσε η ιδέα του διαλόγου και της επίλυσης μιας απορίας, αλλά ωστόσο δε με τράβηξε πλήρως ( για αυτό έβαλα και 4). Πιστεύω ότι θα μπορούσες να το είχες εμπλουτίσει. Όμως η φράση σου "τα βράδια πριν κοιμηθώ, θα αφήνω πάντα… ΕΝΑ ΦΩΣ ΑΝΟΙΚΤΟ !" είναι αυτή που με κέρδισε, διότι -μιλώντας πάντα για εμένα- αφήνεις τη ελπίδα και το κρυμμένο χαρτί, που ο καθένας ξεχωριστά πρέπει να κρατάει για την ψυχή του ως μπαλαντέρ. Για όλες τις δυσκολίες υπάρχει λύση και για όσες δεν υπάρχει δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι , οπότε γιατί να αυτοπληγωνόμαστε; Ότι και να συμβεί πρέπει να συνεχίζουμε χωρίς να ξεχνάμε ότι είμαστε άνθρωποι....
Reviewed by powerlesspower
December 25, 2009
View all my reviews
Report this review
 
 
 
Powered by jReviews

Κριτικές : Advanced Search

Κατηγορία:     Keywords: