Sub Menu

Eίσοδος Μελών

Who's Online

Έχουμε 416 επισκέπτες συνδεδεμένους

Καλώς ήρθατε

στον Ιστοχώρο του Λογοτεχνικού Club,που δημιουργήθηκε από ανθρώπους που αγαπούν την λογοτεχνία και επιθυμούν να προβάλλουν αυτό το κομμάτι του πολιτισμού μας σε όλον τον κόσμο.

Εκτύπωση PDF
RSS
Logo Gate * Ανένταχτο συνιστώσα του θλιβερού
 

συνιστώσα του θλιβερού Hot

συνιστώσα του θλιβερού

• Εκ της αρχής.
• Στην υπαγόρευση η ευτέλεια και στην κλίση στη γενική μένει η φωνή προσθέτοντας το γένος χαριτολογώντας τοιουτοτρόπως με την αντιληπτικότητα των αισθήσεων. Κατά πρώτον της οράσεως στην ερμήνευση των κινήσεων των συγκείμενων σημείων και κατά δεύτερον της αναλύσεως των επιτηδευμένων και ηδυπαθών τοποθετήσεων των απογυμνωμένων σωμάτων.
• Και με τόση ακρίβεια η δραστηριότητα παρουσιάζει τη σαφήνεια της αληθοσύνης.
• Οργασμός των ολίγιστων της στίξεως και στην ανυπαρξία οι νηπιακές κραυγούλες παίρνουν το μέγεθος της αυτοκρατορίας της διαφορετικότητας στην εποχή της μεταμφιεσμένης νέας ρώμης έχοντας αντάμα την κυριολεξία της μεταφοράς της εικόνας, αυτής της δαπέδιας ρητορικής των πολιτικών και όχι μόνον εκδηλώσεων.
• Τερατουργήματα στη συνέπεια της ηλιθιοχαρούμενης ατμόσφαιρας, όπου ευδοκιμούν με υψωμένους τους αντίχειρες οι δίποδοι μηρολάγνοι, καλημεριστές και καλησπεριστές των ντουβαριών της κοινωνικής αποκαθηλώσεως της υποστάσεως της νοήσεως!
• Δημοσκοπήσεις των κατευθύνσεων προσανατολισμού «άλλα λέει η γιαγιά μου άλλα ακούν τ’ αυτιά μου», να σκορπούν τα θλιβερά συμπεράσματα της γελοιότητας.
• Και στη διακόσμηση του περιβάλλοντος χώρου η ακαλαισθησία λαχάνιασμα εξωτερικής επιδόσεως της σαρκός ισοπεδώνει την πολυτέλεια των εξευγενισμένων φράσεων.

• Ανοιξιάτικη περιπλοκή της εκδηλώσεως της φαιάς ουσίας των κοιλιακών και στην ησυχία των γραμμών τα εξεικονίσματα, τρεχούμενα ποτάμια, υποδηλώνουν με ακρίβεια τη συνιστώσα του θλιβερού.
u Και στην περισυλλογή η αλαζονεία του πολιτικού παραληρήματος, μονοτονίας ξεχωριστή μίμησις, θυμίζει την περιλάλητη κατάντια της ερωτικής προσεγγίσεως της εξουσίας με την αλόγιστη χρήση της ακολουθίας τόσων κτητικών.
• Αυτές οι αντωνυμίες αντικαθιστούν τα παραλειπόμενα!
• Ενώ το αφεγγές αναγέλασμα του ουσιαστικοποιημένου ουδέτερου του διαστήματος του χρόνου αφήνεται στην περιπλάνηση.
• Και το εξωγλωσσικό στοιχείο αφήνει στο επιφώνημα το δικαίωμα να συμμετέχει με τη χειρονομία στην έκφραση του μορφασμού της αποστροφής.

Mυογράφημα

Στεκόταν όρθιος. Στο χέρι του μια εφημερίδα. Το άλλο κρεμασμένο, ρέμπελο, ριγμένο. Σαν να ήταν αλλού.
Σε άλλο σώμα.
Γυαλιά σκούρα. Καλύπτρα πολυτελής της δημοκρατίας προσωνύμιο και βλέμμα θολό αντίστοιχο παλαιών ειδώλων της αναμνήσεως.
Εικόνα της εντυπώσεως.
Προσεγμένη η λεπτομέρεια στην τρίχα, όπως θα έλεγαν οι αναλυτές.
Εμφάνιση σινεμά της αρχαιότητος.
Όπως θα έβλεπαν οι χαμένοι στα περιοδικά των πολύχρωμων γλουτών.
Λέξεις περίεργες, περίτεχνη καλολογία και η ερωτοτροπία θεώρημα της ευγένειας να υποκλίνεται στην ανάγνωση!
Γύρω οι τοίχοι. Λευκοί τοίχοι. Τοίχοι με γυρισμένη την πλάτη.
Δυο τρία μηνύματα. Μουντζούρες ανορθόγραφες.
«Σούλα, σ’ αγαπώ», «Τούλα, μην αργήσεις, το τρένο φεύγει», «Κούλα, γιατί με εγκατέλειψες;».
Και άλλα τέτοια όμοια, υψίστης γεωγραφικής σημασίας πολιτικά σημειώματα εμπύρετου κάλλους.
Γεωμετρικά στερεά, κώνοι, πυραμίδες, κύβοι και ορθογώνια.
Στους δρόμους, στα πεζοδρόμια.
Άνθρωποι να μπαινοβγαίνουν στην αναπνοή τους.
Και στους αριθμούς η δοκιμή του μικροφώνου επαναλαμβάνει τα πρώτα της σειράς.
Και στη δεύτερη πράξη η αφαίρεση αφήνει στα κρατούμενα την αμαρτία της διαφοράς.

Αεροβασία

Έναντι του θόλου και του θρόνου
Η πανδαμάτειρα
Της προστασίας
Βροχή
Ήλιος
Χρόνος
στο πτερύγισμα
Μετέωρα σκαλοπάτια
Απονήωσις της προθέσεως
αναφτερούγισμα και χορός
Υπόκλιση
Ένα σπασμένο τζάμι
Περίπαιγμα Των ειδώλων
Στο ημισφαίριο
Της αποδόσεως του γυμνού
Στην αντανάκλαση
Είδε
(Στο νερό τους κύκλους που φαντάστηκε)

Δημοσιεύτηκε στο ΠΟΝΤΙΚΙ,
τεύχος 1804 στις 20 Μαρτίου 2014

Γεώργιος Μ. Θεοδοσίου

Κριτικές Χρηστών

There are no user reviews for this listing.

 

 
 
Powered by jReviews

Κριτικές : Advanced Search

Κατηγορία:     Keywords: