Eίσοδος Μελών

Βαθμολογία Χρηστών
 
5.0
Reviewed by Sotos
"Bravo!!!!!!!!!!!!! "
Βαθμολογία Χρηστών
 
5.0
Reviewed by logoclub.gr
Βαθμολογία Χρηστών
 
5.0
Reviewed by logoclub.gr
Βαθμολογία Χρηστών
 
5.0
Reviewed by logoclub.gr
< >

Κριτικές Κειμένων

Who's Online

Έχουμε 124 επισκέπτες συνδεδεμένους

Καλώς ήρθατε

στον Ιστοχώρο του Λογοτεχνικού Club,που δημιουργήθηκε από ανθρώπους που αγαπούν την λογοτεχνία και επιθυμούν να προβάλλουν αυτό το κομμάτι του πολιτισμού μας σε όλον τον κόσμο.

Εκτύπωση PDF
RSS
LOGO PAGE ** Ανένταχτο Νέες Οδηγίες #33 Σύγχρονοι Δυστυχισμένοι
 

Νέες Οδηγίες #33 Σύγχρονοι Δυστυχισμένοι Hot

Νέες Οδηγίες #33 Σύγχρονοι Δυστυχισμένοι

«Δεν ενώνεται το δάκτυλο, πώς να ενώσουμε τις φλέβες, με κόλλα; Ίσως στο μέλλον να βρούνε λύση και γι’ αυτό. Όχι όμως για εσάς, όχι για εμάς.»

Αυτοί, αυτοί είναι οι πιο δυστυχισμένοι σήμερα, αυτοί με τα τεσσεράμισι δάκτυλα, με το ενάμισι χέρι, με τα δύο μισά πόδια, τριάντα ετών και άνω,

«Δεν ενώνεται το δάκτυλο, πώς να ενώσουμε τις φλέβες, με κόλλα; Ίσως στο μέλλον να βρούνε λύση και γι’ αυτό. Όχι όμως για εσάς, όχι για εμάς.»

Αυτοί, αυτοί είναι οι πιο δυστυχισμένοι σήμερα, αυτοί με τα τεσσεράμισι δάκτυλα. Mε το ενάμισι χέρι. Mε τα δύο μισά πόδια. Tριάντα ετών και άνω, που κόψανε την αρτιμέλειά τους πάνω από δέκα χρόνια πριν. Που τώρα ακούνε ιστορίες κολλήσεων άκρων στα νοσοκομεία και στις κλινικές και κοιτάνε αντίθετα, προς στην καλή τους πλευρά. Με ένα λυγμό πνιγμένο, περιμένοντας το συγκατανευτικό του συντρόφου ή του παιδιού χαμόγελο, ως την επόμενη ανάσα βαθύτερη.

«Λυπάμαι κυρία μου, δεν διορθώνονται οι ουλές στο λαιμό από το λίφτινγκ, ούτε μειώνεται το χείλι που σας πρήξανε τόσο επιτηδευμένα.»

Αυτές, αυτές κι οι λίγοι αυτοί, πιο απ’ όλους δυστυχισμένοι είναι, χαμένοι στο μέτρημα της ρυτίδας να βλέπουνε τις σύγχρονες μεθόδους στις όμορφες γριές να έχουν θραύση. Σύγκορμη απελπισία. Που βλέπουν τις νεαρές να ομορφαίνουν ανεπαίσθητα κι ανυποψίαστα. Αυτοί που πτώχευσαν από τις ταριχεύσεις μα δεν πτοήθηκαν και συνέχισαν στα όρια της φαιδρότητας να τεντώνουν το δέρμα, ωσότου ψυχή δεν έμεινε να αντικατοπτρίζεται προς τα έξω και άρχισαν οι καθρέφτες να ραγίζουν αλύπητα. Αυτών που οι λιγοστές ρυτίδες πάντα μεγαλώνανε κάτω από το δέρμα. Και τώρα απειλούν να ξεπροβάλουν σωρηδόν.

«Μα το φάρμακο δημιουργήθηκε για τους ασθενείς στα πρώιμα στάδια σκλήρυνσης, πώς να σας το πω, είναι αργά για σας, μην επιμένετε, να περιμένετε για πιο δραστική θεραπεία, να περιμένετε κύριέ μου!»

Όχι, αυτοί που βιάστηκαν να ασθενήσουν, να δεχτούν την ασθένειά τους, να δεθούν με την εξελισσόμενη αναπηρία με χοντρό σκοινί. Αυτοί, ναι, αυτοί είναι οι σύγχρονοι δυστυχισμένοι. Που βλέπουν τους άλλους ασθενείς να περπατάνε έξω από το παράθυρό τους επιδεικτικά. Που μετά χαμογελώντας ξεκινάν το τροχαδάκι να κρυφτούν από τους συνομήλικους. Μην και φανεί πόσο προχώρησε γι’ αυτούς η επιστήμη. Πρώιμα στάδια σου λένε.

«Μα σας λέω για χιλιοστή φορά, σας εμφυτεύσανε την περούκα τρίχα-τρίχα, αν τις αφαιρέσουμε δεν θα πιάνουν πια, θα απορρίπτονται οι φύτρες τούφα-τούφα!»

Ετούτα, τα κεφάλια ετούτα ,με τα στραβόφυτρα μαλλιά είναι τα πιο δυστυχισμένα εν έτι 2009. Που το μέτωπο μοιάζει να κυνηγάει τη σκιά της ακούνητης φράντζας σαν παιδάκι στης μάνας τα βήματα που προχωρά. Με τα αλαβάστρινα κρανία υπό την κατοχή της άρνησης της ταυτότητάς τους. Αυτοί, οι δυστυχισμένοι αυτοί που αρνιούνται να δώσουν στη φύση αυτό που δικαιωματικά της ανήκει και να πάρουν από αυτή την τεστοστερόνη που απλόχερα τους χαρίζει.

«Με το βελονισμό τίποτα δεν θα κερδίσεις, κι οι χειροπράκτες θα σε στραβώσουν ακόμη περισσότερο. Πάρε παιδί μου, κοτζάμ αθλητής τα αντιφλεγμονώδη σου, το συκώτι σου μην το φοβάσαι, όλα τα μεταβολίζει.»

Αυτά, τα παιδιά αυτά τα ταπεινά, τα αθώα βασανισμένα παιδιά που τραυματίζουν τους μυς και τις αρθρώσεις τους στις σκληρές προπονήσεις, για να πάρουν τη δόξα οι σύλλογοι, οι ομάδες κι οι προπονητές. Τα καημένα αυτά τα νεαρά μηχανήματα που παίρνουν τα φάρμακα και τα συμπληρώματα στα αμάθητά τους όργανα για να πετύχουν την προσωρινή αλλεπάλληλη παυσιπονία για χάρη της πρόσκαιρης επιτυχίας. Αυτοί που γελάνε με το γεράκο που τρέχει στο πάρκο κουτσά, και δεν προβάλλουν τον εαυτό τους τριάντα χρόνια μετά.

«Κυρία μου, ο γιος σας κι η κόρη σας έχουν αποβιώσει για διαφορετικούς λόγους. Ο μεν γιος σας λόγω καρκίνου, αλλά χωρίς οικογενειακό ιστορικό. Παρ’ όλες τις χημειοθεραπείες και τα χαμένα μαλλιά δεν πετύχαμε παρά μόνο λίγη επέκταση ζωής. Είχε κομμένο το αριστερό πόδι, αλλά ο καρκίνος ξεκίνησε ψηλά, απ’ το συκώτι, καμία σύνδεση εκεί. Αναφέρετε ότι υπήρξε ποδοσφαιριστής επιπέδου, μήπως έπαιρνε ουσίες για να θεραπεύεται από τραυματισμούς; Η κόρη σας δε, με σύνδρομο Romano-Ward, δεν θα μπορούσε να σωθεί, με μια βαλβίδα στην καρδία ασταμάτητα να στάζει υγρό. Κι εσείς, δυστυχισμένη εσείς, κάντε λίγο κράτει στις αισθητικές επεμβάσεις, δεν θα θέλαμε να έχετε την ίδια μοίρα.»

Ίσως πάλι όμως, φίλε μου, ο πιο δυστυχισμένος να είσαι εσύ. Ο αρτιμελής, υγιής και ισορροπημένος. Ο τόσο σωστά στο σύνολό σου τοποθετημένος, που και στο σύνολο το κοινωνικό σαν τουβλάκι του Tetris κολλάς. Τόσο ευτυχισμένος, που το υπαρξιακό κενό που απώλεσες με τόσο κόπο σου σκότωσε εν τέλει το ένστικτο της γλυκείας δυστυχίας που σπρώχνει μπροστά.

Κριτικές Χρηστών

Average user rating from: 3 user(s)

 

Αξιολόγηση:
 
5.0
 
 

Νέες Οδηγίες #33 Σύγχρονοι Δυστυχισμένοι

Πικρές αλήθειες γρατζουνάς christos!

Και αναρωτιέμαι:
άραγε ευτυχώς που υπάρχουν η Επιστήμη και η Τεχνολογία για να δίνουν λύσεις στις "ασθένειες"?
ή μήπως δυστυχώς η Επιστήμη και η Τεχνολογία δημιουργούν τις σύγχρονες "ασθένειες" για να επιβιώσουν?

Καλή συνέχεια!
Reviewed by viv
November 10, 2009
Report this review
 
 

Σύγχρονοι Δυστυχισμένοι

ΣΚΕΨΕΙΣ ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ : Σύγχρονοι δυστυχισμένοι

Σύγχρονοι δυστυχισμένοι,ζωντανοί νεκροί θα έλεγα, αυτοί που πραγματικά πορεύονται με δεκανίκια και αυταπάτες ,αυτοί που η κοινωνία τους δέχεται,τους απορροφά και τους καταναλώνει, που πρωταρχικό σκοπό τους έχουν το αψεγάδιαστο είδωλο τους.

Μια ταύτιση της εξωτερικής ομορφιάς με την επιτυχία και την ευτυχία.

Όταν η ζωή δεν έχει νόημα τότε βιώνεις ένα υπαρξιακό κενό μια οδυνηρή ματαιότητα με χαρακτηριστικά την καλοπέραση, την ανία ,την απραξία και τον ευδαιμονισμό.

Για να καλυφθεί αυτό το κενό καταφεύγει το 70% στην βελτίωση της εικόνας του δηλαδή στον πλαστικό χειρούργο, στα ινστιτούτα αισθητικής και στα super market των καλλυντικών με σκοπό την κοινωνική, επαγγελματική και προσωπική καταξίωση.

Η υπερτίμηση της ομορφιάς από τον σύγχρονο άνθρωπο σαν μέσο για την ευτυχία δείχνει πόσο μακριά είμαστε από το αληθινό μονοπάτι της απελευθέρωσης από αυτή την γλυκιά δυστυχία και ανούσια ανυπαρξία.

Σιλικόνη, μπότοξ, ανορεξία και κενότητα τα συνθήματα της νέας εποχής. Μάσκες με ημερομηνία λήξης , που εξαπατούν κυρίως εαυτούς.

Και αυτοί οι κατατρεγμένοι, οι πραγματικά αδικημένοι της μοίρας που συμβιβάστηκαν με την όποια αναπηρία τους, που κατάφεραν να μαζέψουν τα κομμάτια τους, ενώνοντας όλες τις ψυχικές και σωματικές δυνάμεις που τους είχαν απομείνει, ορθώνοντας το ανάστημα τους, γεμάτοι πίστη και αισιοδοξία για το μέλλον, ενάντια στο ντόπινγκ και την τεχνητή τελειότητα δίνουν στην ζωή το πραγματικό της νόημα.
(ΑΘΛΗΤΕΣ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ ,ΑΘΛΗΤΕΣ ΠΑΡΑΟΛΥΜΠΙΑΚΩΝ ΑΓΩΝΩΝ)

Μέσα από την ΠΡΩΤΟΤΥΠΗ ΚΑΙ ΑΙΧΜΗΡΗ αυτή γραφή προβάλλονται τα αδιέξοδα του σύγχρονου τρόπου ζωής .
Ευχαριστώ τον συγγραφέα για την ευκαιρία που μου έδωσε να εκφράσω σκέψεις και απόψεις μου.

___________________________________________________________________________
**********************************************************************************************
Απλά επεμβαίνω για να σε συγχαρώ Κατερίνα, για τα εκτενή, εύστοχα και μελετημένα σου σχόλια, εδώ και κάμποσο καιρό που σε παρακολουθώ. Θα έλεγα ότι τιμάς ακριβώς τον τίτλο του Επίτιμου Μέλους που κατέχεις και μάλλον θα πρέπει να λάβεις και τον τίτλο της επίσημης σχολιάστριας του Λογοτεχνικού κλαμπ ! Και τώρα που το σκέφτομαι, ναι, θα το γράψουμε στο logo vima δίπλα στον πρώτο σου τίτλο !
Πάντως σε ευχαριστώ ! - Nikos Stylianoy -
Reviewed by kate
November 09, 2009
View all my reviews
Report this review
 
 

Αναμφίβολες - στεγνές αλήθειες, ζωγραφισμένες με πένα στον καμβά της ζωής.
Reviewed by Nikos Stylianou
November 04, 2009
View all my reviews
Report this review
 
 
 
Powered by jReviews

Κριτικές : Advanced Search

Κατηγορία:     Keywords:   
 

Ο,τι είναι παρελθόν, είναι πρόλογος......

ΠΟΙΗΣΩΜΕΝ...καθ' Ημετέραν Εικόνα και καθ' Ομοίωσιν.. Γεν.1-26 [Αποσπάσματα].- Ν3/21-22,β2 << Το τέρας βρυχάται και θα συνεχίσει να βρυχάται όλο και περισσότερο, όλο και πιο έντονα και βίαια, απροκάλυπτα και καταστροφικά, χειραγωγώντας με ευκολία τους ανθρώπους, όλων των ηλικιών σε κάθε είδους Εγκληματικές ενέργειες και Πράξεις, διασπώντας έτσι τον ιστό σταθερότητας και συνοχής στις λοινωνίες των ανθρώπων παράγοντας με αυτό τον τρόπο την προσφιλή δια την ύπαρξη και διαιώνιση του <<Τροφή>> που δεν είναι άλλη από την παραγόμενη Αρνητική Ενέργεια που τον συντηρεί ανα τους Αιώνες και είναι πάντα προς όφελος του. Χρησιμοποιώντας δε βάναυσα και δόλια τον πρόχειρο πλανήτη του όλο και πιο καταστροφικά, όσο καταλαβαίνει πως οδηγείται προς το Τέλος Του....Το μη αναστρέψιμο !.....>> 30/12/2021 - Nikos Stylianou