Eίσοδος Μελών

Βαθμολογία Χρηστών
 
5.0
Reviewed by Sotos
"Bravo!!!!!!!!!!!!! "
Βαθμολογία Χρηστών
 
5.0
Reviewed by logoclub.gr
Βαθμολογία Χρηστών
 
5.0
Reviewed by logoclub.gr
Βαθμολογία Χρηστών
 
5.0
Reviewed by logoclub.gr
< >

Κριτικές Κειμένων

Who's Online

Έχουμε 616 επισκέπτες συνδεδεμένους

Καλώς ήρθατε

στον Ιστοχώρο του Λογοτεχνικού Club,που δημιουργήθηκε από ανθρώπους που αγαπούν την λογοτεχνία και επιθυμούν να προβάλλουν αυτό το κομμάτι του πολιτισμού μας σε όλον τον κόσμο.

Εκτύπωση PDF
RSS
LOGO PAGE ** Πεζογράφημα 17 Νοεμβρη. 1973. Πολυτεχνειο
 

17 Νοεμβρη. 1973. Πολυτεχνειο Hot

Τα παιδια, οι φοιτητες, επειδη εβλεπαν ότι η κοινωνια ειχε παλαβωσει κ ζουσε μεσα στις λασπες μεχρι τον λαιμο κ δεν μπορουσαν να αναπνευσουν, κλειστηκαν μεσα στα τειχη – μπορεις να τα ονομασεις τα τειχη της Τροιας-.Κλειστηκαν μεσα στα τειχη κ δεν δεχτηκαν τους καθηγητες κ αφησαν τα βιβλια τους σε μια γωνια. Σε ερωτηση των καθηγητων τους γιατι δεν προσερχονται για μαθημα, αυτοι, οι φοιτητες, ειπαν ότι ηταν η ωρα για δραση κ όχι για διαβασμα, γιατι τι να κανεις το διαβασμα όταν ξερεις όταν στο βασιλειο που ζεις κατοικει η Βλακια; Οι καθηγητες κουναγαν το κεφαλι τους κ αλλοι από αυτους λεγαν ότι τα νειατα κανουν βλακιες όπως παντα κ αλλοι λεγαν ότι καλα καναν οι φοιτητες κ εξεγειρονται. Υπηρχαν κ ορισμενοι αλλοι καθηγητες, οι πιο λιγοι, που κουναγαν το κεφαλι τους κ δεν λεγαν τιποτε .

Καταληψη. Εδώ Πολυτεχνειο.

Η Βλακία που παρακολουθουσε τα τεκτενομενα στην αρχη δεν ανησυχησε. Μετα όμως όταν ειδε ότι το πραγμα αγριευε -ότι δηλαδη η ευφυια επερνε μποι κ ξυπνουσε από τον βαθυ της υπνο- αποφασισε να δρασει αμεσα. Επρεπε ο μηχανισμος της-στρατος αστυνομια κ αγνοια της ζωης- να δραση παραυτα.

Ο μηχανισμος της εξουσιας –ολων των εξουσιών-. Τα Τανκς.

Νομιζες ότι τα τανκς είναι για τον εχθρο.

Είναι ετσι. Ο εχθρος είναι οι φοιτητες κ τα αμουστακα παιδια,

κ συμμαχοι της ο καναπες, η τηλεοραση, τα μεσα ενημερωσης, οι εφημεριδες, τα εντυπα,

-Ξερεις για τι πραγμα μιλω. Ολοι αυτοι προσπαθουν να σε πεισουν με ψεματα ότι υπαρχει κριση, στη χωρα της μεγαλυτερης αφθονιας-

Προσπαθουν να σε πεισουν ότι οι φοιτητες είναι αλητες.

Το καταφεραν, γιατι τωρα η Βλακια εχει μπει παντου. Ενας κοσμος που συνεχως βουλιαζει στην τρελα του.

Τα καταφεραν. Καληνυχτα σας.

Πολυτεχνειο.

Μαθημα πρωτο:Ειμαι ανθρωπος.

Μαθημα δευτερο: Ψωμι- Παιδεια- Ελευθερια

Μαθημα τριτο κ τελειωνω: Στοχευε στο φεγγαρι, ακομα κ αν αστοχησεις θα βρεθεις καπου αναμεσα στα αστρα. Πλατωνας.

Τελειωσα το γραψιμο μου, με κοιταξες, κουνησες καταφατικα το κεφαλι σου κ γυρισες πλευρο κ συνεχισες τον υπνο σου.Πηρα την κουβερτα κ σε σκεπασα.

Καληνυχτα.

Δεν ειμαι Αθηναιος ουτε Ελληνας πολιτης αλλα πολιτης του κοσμου. Ετσι μιλησε ο Σωκρατης.

Κ μετα το τανκς πηρε το συνθημα της επιθεσης από το σκιαχτρο κ οι ερπυστριες του τσαλαπατησαν τα σωματα των φοιτητων κ ολη η γη εβγαλε μια κραυγη πονου, σαν να πονουσε ολος ο κοσμος ταυτοχρονα. Πονουσε.

Τα τειχη της Τροια πεσαν. Μακελειο.

Νικητες κ ηττημενοι το ιδιο. Ηττημενοι.Παντου ηττημενοι. Φοβος.

Αναιδεια εινα η ανεκτικοτητα της ψυχης στη ατιμια για χαρη του κερδους. Πλατωνας.

Κάθε επιστημη που χωριζεται από την αρετη είναι πανουργία κ οχι σοφια. Πλατωνας.

Η ιστορια είναι σκετα ερειπια . Κ αναμεσα τους χλωρα χορτα κ συκιες.Η Ζωη.

Ο Θανατος κ η Ζωη μαζι. Αγκαλιασμενοι.

Αναμεσα από ερειπια.Το Πολυτεχνειο.

Κριτικές Χρηστών

There are no user reviews for this listing.

 

 
 
Powered by jReviews

Κριτικές : Advanced Search

Κατηγορία:     Keywords: