Eίσοδος Μελών

Βαθμολογία Χρηστών
 
5.0
Reviewed by Sotos
"Bravo!!!!!!!!!!!!! "
Βαθμολογία Χρηστών
 
5.0
Reviewed by logoclub.gr
Βαθμολογία Χρηστών
 
5.0
Reviewed by logoclub.gr
Βαθμολογία Χρηστών
 
5.0
Reviewed by logoclub.gr
< >

Κριτικές Κειμένων

Who's Online

Έχουμε 1520 επισκέπτες συνδεδεμένους

Καλώς ήρθατε

στον Ιστοχώρο του Λογοτεχνικού Club,που δημιουργήθηκε από ανθρώπους που αγαπούν την λογοτεχνία και επιθυμούν να προβάλλουν αυτό το κομμάτι του πολιτισμού μας σε όλον τον κόσμο.

Εκτύπωση PDF
RSS
LOGO PAGE ** Ποίηση Της φαντασίας
 

Της φαντασίας Hot

Της φαντασίας

Ένα παιγνίδι φαντασίας να ζω θέλω 
σε κόσμους μεγάλους και μικρούς, 
που πλάθουμε μαζί. 

Τις νύχτες έτσι να περνούμε θέλω 
στο χάδι και το δάκρυ και το γέλιο, 
που φτιάχνει τη Ζωή. 

Σε μιαν πραγματικότητα να ζω θέλω 
απ' των ονείρων πλεγμένη τους ιστούς, 
με τη μετάξινη υφή. 
Και την αλήθεια τη δική μας θέλω 
το θαύμα που απόκτησα ακέριο, 
μέσα σε μια Στιγμή. 

Σε στίχους και στροφές να ζω θέλω 
στης μουσικής της μαγικής ρυθμούς, 
να έχω θεϊκή ορμή. 
Μέσα στον ήλιο να σε βλέπω θέλω 
όταν στοχάζεσαι βαθιά το τέλειο, 
σε σκέψης Ηδονή.

Κριτικές Χρηστών

Average user rating from: 4 user(s)

 

Αξιολόγηση:
 
5.0
 
 

Γίνεται τα θέλω να εκφραστούν... Το ένα φέρνει το 'άλλο. και όμως η βάση είναι τα ίδια. Η αισιοδοξία σου είναι θαυμάσια και επίσης νιώθω ότι ο τρόπος γραφείς σου συνεχώς βελτιώνεται. Μπράβο και συνέχισε γιατί έχουμε ανάγκη το μήνυμα και την ελπίδα μιας νέας και όμορφης ημέρας.
Reviewed by powerlesspower
December 19, 2009
View all my reviews
Report this review
 
 

Της φαντασίας

Ελεωνόρα,
Οι στίχοι σου μου θυμίζουν αεράκι μοσχομυριστό της Άνοιξης
Κι άλλοτε δυνατή βροχή της κάθαρσης
Κρύβουν όμως πάντα μια αισιοδοξία και
Μια φρεσκάδα θαλασσινή
Γι’ αυτό με συγκινούν πολύ
Συγχαρητήρια!
Reviewed by viv
December 17, 2009
View all my reviews
Report this review
 
 

Της φαντασίας

Ήθελα να προσθέσω κι εγώ κάποιες σκέψεις στα ήδη πολύ ενδιαφέροντα που διάβασα στα προηγηθέντα σχόλια - υπομνήματά με αφορμή το ποίημα της Ελεωνόρας.
Το να εκφράζεται, να εξωτερικεύεται και να πραγματώνεται ποιητικά τούτο το θ έ λ ω είναι από μόνο του μια δύναμη αλλά και μια οδός… αισθάνομαι Ελεωνόρα και Νίκο ότι η ποίηση, αν είναι Τέχνη υψηλή είναι επειδή είναι δρόμος, ατραπός μυητική, εργαλείο αυτογνωσίας, γέφυρα επι-κοινωνίας και μαζί διαδραστικός βιότοπος, όπως ακριβώς συμβαίνει με το Λογοκλαμπ και με κάθε αναλόγου επιπέδου κοινότητα αξιόλογων, ανήσυχων και ζωντανών ανθρώπων.
Συμφωνώ απόλυτα φιλοσοφικά, ιδεολογικά αν θέλετε αλλά και τυπολογικά ακόμη με τις θέσεις του Νίκου όσον αφορά στην ‘βαθμολόγηση-αξιολόγηση’ η οποία πάντα πρέπει να υπενθυμίζεται ότι λειτουργεί όχι για να ξεχωρίζει κάποιους από κάποιους άλλους αλλά, απλά, για να σημειώνει κάτι, να επι-σημαίνει κάτι. Θα μπορούσε να μην υπάρχει. Πάλι θα αναζητούσαμε κάποιο εργαλείο αξιολόγησης. Το θέλουμε κι εμείς οι ίδιοι, το ποθούμε εσωτερικά. Μα, περισσότερο θέλουμε να δοκιμάζουμε τα βήματά μας, να χαρτογραφούμε τον εαυτό μας, να απογράφουμε τις εσωτερικές μας δράσεις που άλλοτε μας οδηγούν ‘εδώ’ και άλλοτε ‘εκεί’. Αλάθητο σύστημα αξιολόγησης αδύνατον να υπάρξει όσο εμείς έχουμε τις στιγμές μας, τις πτώσεις μας, τις ανόδους μας, τις φωτεινές και σκοτεινές ώρες μας. Και ευτυχώς. Μέσα στη σχετικότητα κινούμαστε και όμως, τα διαμαντάκια έστω και ανάμεσα στις γυαλιστερές πέτρες, ξεχωρίζουν, ακτινοβολούν…
Με αυτές τις λίγες σκέψεις και ζητώντας συγνώμη για τη φλυαρία να πω απλά πως αυτό το θ έ λ ω που σε μένα ήχησε ως επίκληση – πρόσκληση – επιθυμία και διάπυρος πόθος εξέφρασε με ενάργεια όλη τη συσσωρευμένη και ιερή ανάγκη μιας ψυχής να βιώσει, να ονειρευτεί, να ζήσει, να ψηλαφήσει το Ωραίο, το Εύ-μορφο, το Ευγενές… να σαι καλά Ελεωνόρα και εσύ Νίκο που μου επιδαψίλευσες ξανά ζεστές σκέψεις και συναισθήματα που με άγγιξαν βαθιά…

*************************************************************************
Σχολιάζω εμμέσως, επειδή δεν θέλω να βαθμοδοτήσω. Δεν είναι κάτι κακό η αξιολόγηση ενός πονήματος, ούτε και σηματοδοτεί επίκριση ο χαρακτηρισμός του με 4, 3, 2, 1, ή 0. Αντίθετα σημαίνει ότι ο σχολιαστής ασχολήθηκε σοβαρά με κάποια εργασία και εξέφρασε επ' αυτής την γνώμη του με υπευθυνότητα. Προσωπικά, κάθε άλλο παρά με πειράζει αν κάποια γραφτά μου, εδώ ή αλλού, αναλύονται με κριτικό πνεύμα' ή ακόμη και επικριτικό. Ακριβώς, θέλω την κριτική ώστε να βελτιώσω μέσα από την μελέτη της την όποια γραφή μου. Και πιστεύω ότι παρόμοια γνώμη έχει και κάθε άλλος δημιουργός, ακόμη και αν δεν το παραδέχεται στον εαυτό του.
Reviewed by SAILOR
December 15, 2009
View all my reviews
Report this review
 
 

Της Φαντασίας

ΘΕΛΩ και εγώ να πω λοιπόν, Μπράβο στην ευγενική αυτή Ψυχή !

************************************************************************
Πραγματικά σε ευχαριστώ, που αμείβεις την προσπάθεια. Γιατί εγώ, μετά βίας θα μου έβαζα ένα τριαράκι. Πειραματίζομαι, και που θα πάει θα τα καταφέρω... Ελεωνόρα, "Της Φαντασίας"

************************************************************************
Όπως έχω ξαναπεί παλαιότερα αγαπητή μου, η Ποίηση ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΒΑΘΜΟΣ ! Ούτε επιδέχεται η κατάθεση Ψυχής ενός ανθρώπου οποιαδήποτε συμβατική .... βαθμολογία ! Αυτό που μετράει είναι η Ψυχούλα του καθένα... το τι και πως τώρα μπορεί να βγει στην πένα είναι άλλο πράγμα. Εκεί λειτουργεί το σχολιαρίστικο κατεστημένο του μαθητή και του βαθμολογητή δασκάλου. Εγώ και όχι μόνο εγώ πιστεύω, ανταμείβουμε πάνω απ' όλα τη ψυχή και κατά συνέπεια τη σκέψη που εξωτερικεύει τα όποια ευγενή συναισθήματα του δημιουργού και αυτού που με ρίσκο, με κόπο και πόνο θα έλεγα, ρισκάρει να εκτεθεί σε άγνωστο, δύσκολο και απαιτητικό κοινό που από τη μια μπορεί να χειροκροτήσει και από την άλλη πλευρά μπορεί να αποδοκιμάσει, να ειρωνευτεί και να λοιδορήσει ακόμα. Και αυτό το έχουν αντιμετωπίσει όλοι σχεδόν οι μεγάλοι του πνεύματος και όλοι όσοι τελικά καταξιώθηκαν και θριάμβευσαν με το πνεύμα και τα έργα τους στις καρδιές μας. Γι αυτό με βλέπεις πολύ συχνά να λέω το Μπράβο σε όποιον Προσπαθεί και έχει την δύναμη και την αγάπη να γράψει….. Η εξέλιξη έρχεται σιγά – σιγά , μα το γεγονός είναι πως ΠΑΝΤΑ έρχεται….. αντίθετα με πολλούς άλλους και πίστεψε με είναι οι περισσότεροι, σταματούν την προσπάθεια, διστάζουν και απογοητεύονται πολύ γρήγορα….. Ναι και εγώ έχω « πάρει » … 3 και ο θαυμάσιος και άψογος για μένα αδικημένος και ολοκληρωμένος Λογοτέχνης ο SAILOR , έχει « πάρει » …. 3 !
και πολλοί άλλοι ακόμα….. Και λοιπόν ; Θα σταματήσει το 3 ή το 1013 την ψυχή μου να πετάει ψηλά στο στόχο της ; Αυτά λοιπόν με ….. τα ….. νούμερα ! Και τα γράφω αυτά όχι για σένα μόνο…….. αλλά και για Πολλούς άλλους που…… ξέρω ότι θα τα διαβάσουν και οι οποίοι σταμάτησαν την ευγενή προσπάθεια που κάποτε είχαν ξεκινήσει εξ' αιτίας ……. ενός 3 !! Δυστυχώς…… - Nikos Stylianoy
Reviewed by Nikos Stylianou
December 15, 2009
View all my reviews
Report this review
 
 
 
Powered by jReviews

Κριτικές : Advanced Search

Κατηγορία:     Keywords:   
 

Ο,τι είναι παρελθόν, είναι πρόλογος......

ΠΟΙΗΣΩΜΕΝ...καθ' Ημετέραν Εικόνα και καθ' Ομοίωσιν.. Γεν.1-26 [Αποσπάσματα].- Ν3/21-22,β2 << Το τέρας βρυχάται και θα συνεχίσει να βρυχάται όλο και περισσότερο, όλο και πιο έντονα και βίαια, απροκάλυπτα και καταστροφικά, χειραγωγώντας με ευκολία τους ανθρώπους, όλων των ηλικιών σε κάθε είδους Εγκληματικές ενέργειες και Πράξεις, διασπώντας έτσι τον ιστό σταθερότητας και συνοχής στις λοινωνίες των ανθρώπων παράγοντας με αυτό τον τρόπο την προσφιλή δια την ύπαρξη και διαιώνιση του <<Τροφή>> που δεν είναι άλλη από την παραγόμενη Αρνητική Ενέργεια που τον συντηρεί ανα τους Αιώνες και είναι πάντα προς όφελος του. Χρησιμοποιώντας δε βάναυσα και δόλια τον πρόχειρο πλανήτη του όλο και πιο καταστροφικά, όσο καταλαβαίνει πως οδηγείται προς το Τέλος Του....Το μη αναστρέψιμο !.....>> 30/12/2021 - Nikos Stylianou