Eίσοδος Μελών

Βαθμολογία Χρηστών
 
5.0
Reviewed by Sotos
"Bravo!!!!!!!!!!!!! "
Βαθμολογία Χρηστών
 
5.0
Reviewed by logoclub.gr
Βαθμολογία Χρηστών
 
5.0
Reviewed by logoclub.gr
Βαθμολογία Χρηστών
 
5.0
Reviewed by logoclub.gr
< >

Κριτικές Κειμένων

Who's Online

Έχουμε 494 επισκέπτες συνδεδεμένους

Καλώς ήρθατε

στον Ιστοχώρο του Λογοτεχνικού Club,που δημιουργήθηκε από ανθρώπους που αγαπούν την λογοτεχνία και επιθυμούν να προβάλλουν αυτό το κομμάτι του πολιτισμού μας σε όλον τον κόσμο.

Εκτύπωση PDF
RSS
LOGO PAGE ** Πεζογράφημα ο ποδοσφαιρικος αγωνας
 

ο ποδοσφαιρικος αγωνας Hot

Δεν ειχε διανοηθει ποτε ότι η ομαδαρα του θα ετρωγε 5 γκολακια από την αντιπαλη ομαδα. Ο αγωνας, ηταν όπως κάθε χρονο, ο αγωνας της χρονιας. Οι αιωνιοι αντιπαλοι. Όμως να φαει 5 γκολ, πεντε μηδεν, δεν το ειχε φανταστει ποτε,

πηγε σπιτι,

δεν μιλησε σε κανενα,

αρνηθηκε ακομα κ σεξ να κανει. Τον παρακαλουσε γονατιστη η γυναικα του, μια ολαξανθη γυναικαρα, κ αυτος ειπε όχι. Εχω πενθος, εχασε η ομαδα μου,

κ αργοτερα, όταν επιτελους καταφερε να κοιμηθει ειδε εφιαλτη. Ξαναειδε τον αγωνα εκει μεσα στο ονειρο του. Επαναληψη. Μαλιστα εβλεπε τα γκολ κ σε αργη κινηση.

Ξυπνησε ιδρωμενος. Πηγε στο μπανιο. Εκανε πιπι, αλλα όταν εκατσε πανω στη λεκανη για τα χοντρα του, ειχαν στριμωχτει όλα κοντα στην εξοδο αλλα μουλαρωσαν. Δεν εβγαιναν με τιποτε.Αργοτερα, στη δουλεια, ξαναδοκιμασε, αλλα με απολυτη αποτυχια,

αποτυχια,

σαν ελληνες πολιτικοι που διοικουν χρονια τωρα το γκρεμοτσακισμενο καραβι, την χωρα μας, από ξερα σε ξερα. Ειμαστε ολοι πανω σε μια σαπια σανιδα, καπου μεσοπελαγα κ ο αρχηγος φωναζει συνεχως: «Βλεπω ξηρα. Στα δυτικα βλεπω ξηρα».

Πηγαμε ολοι κατά δυση. Όλα ηταν τοσο γαληνια κ ομορφα. Ειδυλλιακα. Ειμασταν πανω σε μια γαληνια λιμνη. Σηκωσαμε στα χερια τον αρχηγο. Σωθηκαμε,

μα κανεις δεν καταλαβε ότι βρισκομασταν ένα μετρο πριν την αβυσσο. Καταρραχτες του Νιαγαρα.

Ο φιλος μας ξαναπηγε στην τουαλετα κ γυρισε πισω με το χαρτι της φορολογικης δηλωσης καθαρο. Αργοτερα ακουστηκε ένα μεγαλο Ααααα! Μαζευτηκαν οι συναδελφοι να δουν από πού ηλθε ο θορυβος. Ηταν από την τουαλετα. Πηγαν γρηγορα εκει. Ανοιξαν βιαια την πορτα κ τον ειδαν να σηκωνει τα παντελονια του. Στο καλαθι ηταν επιτελους πεταμενη, βρωμισμενη, η φορολογικη δηλωση. Ειχε στο προσωπο του μια ομορφη εκφραση.Τα καταφερε! Νικησαμε!

Ο τυπακος που παρακολουθουμε είναι ανωνυμος, όπως ολοι μας. Ειναι ο κυριος κανενας. Ο Κανενας σχολασε από την δουλεια του κ εφτασε σπιτι του. Εκει βρηκε καποια γυναικεια φιγουρα με ποδιά, που ετοιμαζε το καθημερινο φαγητο. Βραστες πατατες. Ο Κανενας φιλησε την Καποια στο μαγουλο. Φαγαν κ μετα εκατσαν στην τηλεοραση. Ειδαν καποιους επωνυμους. Μετα ο Κανενας με την Καποια πηγαν για υπνο. Σηκωθηκαν, ξαναφαγαν κ πηγαν για υπνο μεχρι το πρωι για να σηκωθουν ξανα, να πανε στη δουλεια. Οσοι εχουν βεβαια δουλεια. Οι υπολοιποι ας συνεχισουμε τον υπνο.

Ο κυριος Κανενας ορκιστηκε να μην ξαναδει μάππα( μπαλα). Τον πηρε όμως ο φιλος του κ του ειπε ότι πρεπει να πανε στον επομενο αγωνα γιατι ηταν πολύ κρισιμος. Αγορασαν κ καποιον ξενο. Επρεπε να πανε. Ο Κανενας αθετησε τον ορκο του κ πηγε στο γηπεδο. Ηταν γεματο. Το παιχνιδι της μπαλας παιζεται με δυο ομαδες κ με ένα τοπι κ με δυο γκολποστ, ένα για κάθε ομαδα. Καθε ομαδα εχει 11 παικτες που προσπαθουν να βαλουν το τοπι στα γκολποστ του αντιπαλου. Τα γκολποστ αποτελουνται από δυο ξυλα η σωληνες νερου τοποθετημενες καθετα κ ενωνονται μεταξυ τους με μια άλλη σωληνα, η ξυλο. Ενα Πι. Ενα Πι, που προσπαθουν αναμεσα στα σκελη του να περασουν την μπαλα κ να νικησουν. Οταν παιζαμε φουτμπολ στις αλανες δεν ειχαμε κανενα διαιτητη η λαισμεν. Παιζαμε για την χαρα του παιχνιδιου. Αργοτερα επειδη μπηκαν τα μεγαλα συμφεροντα στην μεση ειμασταν αναγκασμενοι να βαλουμε διαιτητες κ λαισμεν. Το ποδοσφαιρο είναι για ματακηδες. Καθονται οι θεατες , δηλαδη οι ματακηδες, κ βλεπουν 22 να τρεχουν από πισω μια στρογγυλη γκομενα, γεματη αερα η σιλικονη, κ να την κλωτσουν μεχρι να βγαλουν γκολ. Οσοι ματακηδες δεν μπορουν να βρισκονται στο γηπεδο η στην τηλεοραση, υπαρχουν τα ραδιοφωνα. Παρακολουθας τον αγωνα με το τρανζιστορακι, διπλα στην σκοπια, εκει στη Σαμο κ απεναντι είναι ο Τουρκος ετοιμος να σε φαει κ να αφανησει τον Χριστιανισμο από προσωπου γης.

Αρχισε ο αγωνας. Κ ο κυριος Κανενας κ ο φιλος του ειχαν μεγαλες ελπιδες, γιατι από το πρωτο κιολας λεπτο, αυτος ο νεοαγορασμενος παικτης εβαλε το πρωτο γκολ με τακουνακι. Εκει που προχωραγε κατά φατσα προς τον τερματοφυλακα, ξαφνικα του γυρισε κωλο. Οι θεατες σηκωθηκαν ορθιοι κ αρχισαν αμεσως να βριζουν τον νεοαποκτηθέντα παικτη. Αυτος όμως εκανε τακουνακι κ εβαλε γκολ. Ζητωκραυγασαν ολοι. Ακομα κ ο διαιτητης κ οι λαισμεν κ οι ανθρωποι του αντιπαλου παγκου φωναξαν γκολ. Ηταν ότι καλυτερο εχει να παρουσιασει ο κοσμος της μπαλας εδώ κ δεκαετιες. Οχι μονο εδώ αλλα κ παγκοσμιως. Ο ποδοσφαιρικος αγωνας είναι διαρκειας 90. Ειχαν απομεινει αλλα 89 λεπτα. Ο αγωνας εληξε 6-1.

Ο Κανενας δεν ηθελε να μιλησει σε κανενα. Η γυναικα του γονατιστη, να προσευχεται, να τον εχει κανει θεο κ αυτος όχι. Κ να θελω δεν μου σηκωνεται της ειπε. Δευτερη ηττα μεσα σε 7 μερες. Δεν μιλαγε σε κανενα κ αποφασισε να μην ξαναπαει σε αγωνα μπαλας. Δεν ξαναπηγε. Αυτή τη φορα κρατησε τον ορκο του κ δεν ξαναπηγε. Αρχισαν οι παλιοι του φιλοι να μην του μιλουν. Εκανε νεους φιλους. Αποκτησε νεα ενδιαφεροντα ,

κ μια φορα, βρεθηκε με τον παλιο του φιλο,

εκει, σε μια αλανα. Ο Κανενας κραταγε μια εφημεριδα. Την τσαλακωσε κ την εκανε μια μπαλα. Αρχισαν να παιζουν μπαλα, χωρις γκολποστ. Τρεχανε πανω κατω, μεχρι που κουραστηκαν, πεσαν κατω ξεροι , δεν μπορουσαν να παρουν ανασα,

κ όταν συνηλθαν, ο φιλος ειπε στον Κανενα ότι : «μου ελειψες»,

κ ο Κανενας ειπε το ιδιο στον φιλο του: « μου ελειψες κ συ»,

κ εγυραν κ οι δυο το κεφαλι πανω στα χορτα κ μεινα ακινητοι,

πανω στα χορτα ξαπλωμενοι,

κ γυρω τους τζιτζικια, πολλα τζιτζικια να τραγουδουν. Ανωνυμα, μεσα σε ένα ανωνυμο Κοσμο,

γεματο με την λεξη Εμεις,

σαν κανενας, μεσα σε ένα μεγαλο Τιποτα

Κριτικές Χρηστών

There are no user reviews for this listing.

 

 
 
Powered by jReviews

Κριτικές : Advanced Search

Κατηγορία:     Keywords: