Eίσοδος Μελών

Βαθμολογία Χρηστών
 
5.0
Reviewed by Sotos
"Bravo!!!!!!!!!!!!! "
Βαθμολογία Χρηστών
 
5.0
Reviewed by logoclub.gr
Βαθμολογία Χρηστών
 
5.0
Reviewed by logoclub.gr
Βαθμολογία Χρηστών
 
5.0
Reviewed by logoclub.gr
< >

Κριτικές Κειμένων

Who's Online

Έχουμε 271 επισκέπτες συνδεδεμένους

Καλώς ήρθατε

στον Ιστοχώρο του Λογοτεχνικού Club,που δημιουργήθηκε από ανθρώπους που αγαπούν την λογοτεχνία και επιθυμούν να προβάλλουν αυτό το κομμάτι του πολιτισμού μας σε όλον τον κόσμο.

Εκτύπωση PDF
RSS
LOGO VIMA *** Ποίηση H ΘΥΜΗΣΗ ΣΟΥ
 

H ΘΥΜΗΣΗ ΣΟΥ Hot

Στον φεγγίτη του μυαλού μου, μπήκε αχτίνα ήλιου κρυφή, χαράζοντας .....

H ΘΥΜΗΣΗ ΣΟΥ

Η θύμηση σου ασπασμός ,τρυφερός

της αγρύπνιας μου σκοπός ερωτικός.

Στον φεγγίτη του μυαλού μου,
μπήκε
αχτίνα ήλιου κρυφή
χαράζοντας
τον ίσκιο σου
φιγούρα ερωτική.

Και καθώς γλιστρούσε η αυγή

στου πονεμένου μου μυαλού
τα υπόγεια κελιά
κάποιες στιγμές
ερωτικές
μου γελούσαν προδοτικά.

Κριτικές Χρηστών

Average user rating from: 5 user(s)

 

Αξιολόγηση:
 
4.4
 
 

Παρατηρω μια δυσκολια στην εκφραση,ισως δεν ηταν ωριμο ακομη,τουλαχιστον εμενα αυτη η αισθηση μου δοθηκε.
Το νοημα ομως δεν χαθηκε εστω και στο ''τσακ'' που λεμε.Το ταλεντο σου ειναι φανερο παρ αυτα και σαν γενικη αποψη μου αρεσε η προσπαθεια σου αρκετα.
Eπισης νομιζω οτι το ''προδωσες'' ,το τελειωσες αποτομα ,το αφησες,
ειχε συνεχεια για να γραψεις .Μην τα παρατας.

Reviewed by Filiosh
December 03, 2009
View all my reviews
Report this review
 
 

Η θύμησή σου...

στου πονεμένου μου μυαλού
τα υπόγεια κελιά

πολύ όμορφο.....
Reviewed by Lame Duck
September 27, 2009
View all my reviews
Report this review
 
 

Η θύμηση, σαν μικρό παιδί σκανταλιάρικο, μας κάνει παιχνίδια, μας πάει αλλού,μας γελάει, μας πονάει...
Όποιος την χάσει? χαμένος ο ίδιος στην Άβυσσο!
Reviewed by vivi
May 29, 2009
Report this review
 
 

Αυτή είναι η ιδιοτροπία και η εντελέχεια μαζί, αν μου επιτρέπεται, της θύμησης... να τρυπώνει από τους εσωτερικούς μας φεγγίτες και να μας στοιχειώνει τις νύχτες... από την άλλη, δε θέλουμε να αποχωριστούμε ούτε κι αυτόν ακόμη το πόνο από ό,τι ζήσαμε, γιατί είναι ένα σκοτάδι αλλά είναι το δικό μας, η ιδιοσυχνότητά μας, η προβολή του Αιώνιου στην ύπαρξή μας... και όταν μας εγκαταλείψει οριστικά ίσως νιώθουμε πια ορφανοί...
Reviewed by SAILOR
May 28, 2009
View all my reviews
Report this review
 
 

Το ταλέντο αναμφισβήτητα το έχεις. Το έχω ξαναπεί. Όμως χρειάζεται όπως και εσύ καταλαβαίνεις και αρκετή δουλειά, επάνω στο ταλέντο να "χτίσεις" το οικοδόμημα που λέγεται "Ποίηση". Είναι δύσκολο πράγματι, όμως έχεις τα προσόντα, από το δείγμα γραφής σου φαίνεται αυτό. Πρόσεξε μην πάθεις αυτό που έπαθαν πολλοί. Μην απογοητευτείς. Πίστεψε το και θα το κατορθώσεις εφ' όσον το αγαπάς. Ωρισμένοι κάνουν το λάθος όταν γράφουν ένα κείμενο ότι επειδή τους αρέσει προσωπικά και ίσως νομίζουν κι' όλας ότι αξίζει επειδή το έγραψαν οι ίδιοι 100, εαν οι αναγνώστες το αξιολογήσουν διαφορετικά, τότε αντιδρούν περίεργα, απογοητεύονται, επαναστατούν. Δεν είναι έτσι όμως. Την καταξίωση την δίνει το κοινό, ο κόσμος, οι αναγνώστες και μετέπειτα οι πιο ειδικοί και πίστεψε, ότι το κοινό είναι πανέξυπνο, και η κρίση του κόσμου η μόνη αλάθητη. Συνέχισε έτσι και πιο δυνατά. Μπορείς ! Και κάτι τελευταίο.
Το 5 άριστα δηλαδή, το έχει κατακτήσει ένας Σεφέρης, Ένας Ελύτης δηλαδή και κάποιοι λίγοι ακόμα. Εμείς προσπαθούμε στη σκιά αυτών των Μεγάλων Ελλήνων να τους πλησιάσουμε. Και το πιστεύω πράγματι, ότι και ο διάδοχος ή οι διάδοχοί τους ζούν ανάμεσα μας. Θα τους αναδείξει η κάθε προσπάθεια. Τώρα θα μου πεις γιατί τότε και εμείς εδώ βάζουμε 5άρια.. Εμεις επιβραβεύουμε την προσπάθεια. Η τελική αξιολόγηση του καθενός μας θα έρθει με την αποδοχή και χωρίς κανένα.... ίσως 5άρι από εμάς!
Reviewed by Nikos Stylianoy
May 28, 2009
View all my reviews
Report this review
 
 
 
Powered by jReviews

Κριτικές : Advanced Search

Κατηγορία:     Keywords: