Eίσοδος Μελών

Βαθμολογία Χρηστών
 
5.0
Reviewed by Sotos
"Bravo!!!!!!!!!!!!! "
Βαθμολογία Χρηστών
 
5.0
Reviewed by logoclub.gr
Βαθμολογία Χρηστών
 
5.0
Reviewed by logoclub.gr
Βαθμολογία Χρηστών
 
5.0
Reviewed by logoclub.gr
< >

Κριτικές Κειμένων

Who's Online

Έχουμε 880 επισκέπτες συνδεδεμένους

Καλώς ήρθατε

στον Ιστοχώρο του Λογοτεχνικού Club,που δημιουργήθηκε από ανθρώπους που αγαπούν την λογοτεχνία και επιθυμούν να προβάλλουν αυτό το κομμάτι του πολιτισμού μας σε όλον τον κόσμο.

Εκτύπωση PDF
RSS
LOGO VIMA *** Άλλο ΑΠΟΣΜΑΣΜΑ ΑΠΟ ΤΗ ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΣ ΣΚΕΨΗΣ ΤΗΣ ANNIE BESANT
 

ΑΠΟΣΜΑΣΜΑ ΑΠΟ ΤΗ ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΣ ΣΚΕΨΗΣ ΤΗΣ ANNIE BESANT Featured Hot

ΤΟ ΜΥΣΤΙΚΟ ΤΗΣ ΓΑΛΗΝΗΣ ΤΟΥ ΝΟΥ

Σημείωση : Το θεωρώ σημαντικό και είναι από τα αγαπημένα. Θα ήθελα να το μοιραστώ μαζί σας και με πολύ ενδιαφέρον να ακούσω τις δικές σας σκέψεις.

Είμαστε μέρος μιας μεγάλης ζωής, η οποία δε γνωρίζει αποτυχία, ούτε χάσιμο προσπάθειας ή δύναμης, η οποία « παντοδύναμα και απαλά τακτοποιεί όλα τα πράγματα », οδηγώντας τους κόσμους προς τα πάνω, προς το σκοπό τους. Η ιδέα ότι η δική μας μικρή ζωή είναι μια χωριστή ανεξάρτητη μονάδα, η οποία μάχεται μόνη της ενάντια σε αμέτρητες χωριστές ανεξάρτητες μονάδες, είναι η πιο φοβερή πλάνη.

Όσο καιρό θα βλέπουμε τον κόσμο και την ζωή μ’ αυτό τον τρόπο, η γαλήνη θα στέκεται μακριά από εμάς σε μια απροσέγγιστη κορυφή. Όταν νιώθουμε και γνωρίζουμε ότι όλοι οι εαυτοί είναι ένα, τότε η γαλήνη του νου είναι δική μας χωρίς φόβο απώλειας.

Όλα τα προβλήματα μας προέρχονται από το ότι σκεφτόμαστε τον εαυτό μας σαν χωριστή μονάδα, και έτσι καλλιεργούμε τους δικούς μας νοητικούς περιορισμούς, σκεφτόμενοι μόνο τα δικά μας ξεχωριστά ενδιαφέροντα, τους χωριστούς σκοπούς μας, τις χωριστές χαρές και λύπες μας. Μερικοί το κάνουν αυτό σχετικά με τα κατώτερα πράγματα της ζωής και αυτοί είναι οι πιο δυσαρεστημένοι απ’ όλους, αρπάζοντας ασταμάτητα από το γενικό απόθεμα των υλικών αγαθών και συσσωρεύοντας άχρηστους θησαυρούς. Άλλοι αναζητούν τη δική τους χωριστή πρόοδο στην ανώτερη ζωή, αλλά αν και είναι καλοί και ειλικρινείς άνθρωποι είναι πάντα δυσαρεστημένοι και αγωνιώδεις. Συνεχώς παραπονούνται και αναλύουν τον εαυτό τους.

« Προχωράω ; Ξέρω περισσότερα από όσα ήξερα πέρυσι ; » και συνέχεια τα ίδια, ανησυχώντας για την συνεχή επιβεβαίωση και πρόοδο, και με τις σκέψεις τους συγκεντρωμένες στο δικό τους εσωτερικό κέρδος.

Η γαλήνη δε βρίσκεται στη συνεχή αναζήτηση της ικανοποίησης του χωριστού εαυτού, έστω και αν αυτή η ικανοποίηση είναι ανώτερου είδους. Βρίσκεται στην απάρνηση του χωριστού εαυτού, στην παραμονή στον Εαυτό που είναι Ένας, στον εαυτό που εκδηλώνεται σε κάθε στάδιο εξέλιξης και στο δικό μας στάδιο όπως και σε κάθε άλλο και που περιέχεται σε όλα.

Η επιθυμία για πνευματική πρόοδο έχει μεγάλη αξία, όσο καιρό οι κατώτερες επιθυμίες μπερδεύουν και εμποδίζουν το ζηλωτή, βρίσκει τη δύναμη να ελευθερωθεί απ’ αυτές με την παθιασμένη επιθυμία για πνευματική ανάπτυξη. Αλλά η επιθυμία αυτή δε χαρίζει, ούτε μπορεί να χαρίσει την ευτυχία, η οποία βρίσκεται μόνο όταν ο χωριστός εαυτός παραμεριστεί και αναγνωριστεί ότι όλοι ζούμε στον κόσμο για χάρη του μεγάλου Εαυτού. Ακόμα και στην καθημερινή ζωή τα αλτρουιστικά άτομα είναι πιο ευτυχισμένα, εκείνα που εργάζονται για να κάνουν τους άλλους ευτυχισμένους και ξεχνούν τον εαυτό τους. Τα ανικανοποίητα άτομα είναι εκείνα που αναζητούν πάντα την ευτυχία για τον εαυτό τους.

Είμαστε ο Εαυτός και επομένως οι χαρές και οι λύπες των άλλων είναι δικές μας όσο και οι δικές τους και όσο περισσότερο το νιώθουμε αυτό και μαθαίνουμε να ζούμε έτσι ώστε ολόκληρος ο κόσμος να μοιράζεται τη ζωή που κυλάει από μέσα μας, τόσο περισσότερο ο νους μαθαίνει το μυστικό της Γαλήνης. « Φτάνει στη γαλήνη εκείνος στον οποίο όλες οι επιθυμίες κυλούν όπως κυλάνε τα ποτάμια στον ωκεανό, που είναι γεμάτος με νερό αλλά παραμένει ατάραχος – και όχι εκείνος που επιθυμεί την επιθυμία ».
Όσο περισσότερο επιθυμούμε, τόσο περισσότερο αναπτύσσεται ο πόθος για ευτυχία - που είναι δυστυχία. Το Μυστικό της Γαλήνης είναι η γνώση του Εαυτού και η σκέψη « Είμαι εκείνος ο Εαυτός », βοηθάει στην απόκτηση της γαλήνης του νου που τίποτα δεν μπορεί να διαταράξει.

ANNIE BESANT

Κριτικές Χρηστών

Average user rating from: 2 user(s)

 

Αξιολόγηση:
 
5.0
 
 

ΑΠΟΣΜΑΣΜΑ ΑΠΟ ΤΗ ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΣ ΣΚΕΨΗΣ ΤΗΣ ANNIE BESANT

ALTER EGO

Συσσωρεύω υλικά αγαθά, ξοδεύοντας μεγάλο μέρος από τα πολύτιμα αγαθά μου (χρόνος,ενέργεια ).

Δίνω μεγαλύτερη προσοχή σε αυτό που φαίνεται. Ξεχνώντας πως έχω μέσα μου την ΜΕΓΑΛΗ ΟΜΟΡΦΙΑ ΤΟΥ ΕΜΕΙΣ,που έρχεται σε αντίθεση μ’ένα Alter Εgo που ισοπεδώνει τα πάντα,νόηση και συναίσθημα.
Θυσιάζω έναν πολύτιμο εαυτό για κάτι που μου προσφέρεται εύκολα και που ποτέ δεν θα με αγγίξει.

Η αναζήτηση της φαινομενικής ευτυχίας μέσα από το κυνήγι εκπλήρωσης επιθυμιών και αναγκών είναι μάταιη.

Εξαρτώμαι συνεχώς από τους άλλους , χωρίς να ενισχύω τον εαυτό μου.
Πέφτω στην παγίδα της ανησυχίας και των αρνητικών σκέψεων καθώς ο εξωτερικός κόσμος με βομβαρδίζει συνεχώς από πράγματα που με κάνουν ν’ανησυχώ και να αγχώνομαι.
Ένας χωριστός εαυτός παλεύει να μεταμορφωθεί πνευματικά μέσα από πιστεύω και νέους τρόπους κατανόησης της πραγματικότητας.

Μια δήθεν καινούργια οπτική του κόσμου του δίνεται, που στην αρχή τον γοητεύει και τον ικανοποιεί, επειδή του υπόσχεται δύναμη και επιτυχία. Η πνευματική μεταμόρφωση όμως δεν έρχεται αφού ενθαρρύνει το ανταγωνιστικό προς την καθημερινότητα.

Ό,τι νομιμοποιεί και ¨ΒΟΛΕΥΕΙ¨ τον χωριστό εαυτό, ανακουφίζει προσωρινά από εντάσεις και χαοτικές καταστάσεις.

Η ανώτερη πνευματικότητα σε μια συνεχή αναζήτηση, χωρίς ουσία, εφόσον δεν προσφέρει αποτελεσματικούς τρόπους, για την διάλυση του εγωκεντρικού εγώ και την πλήρη συνειδητοποίηση, ότι μόνο αν μείνουμε απόλυτα επικεντρωμένοι στον εσωτερικό μας κόσμο, μπορούμε ν’ ανακτήσουμε και να διατηρήσουμε την εσωτερική μας ηρεμία, να ξεπεράσουμε τον εαυτό μας, να μοιραστούμε και να μεταδώσουμε αγάπη στη βάση μιας παγκόσμιας οπτικής του κόσμου.

Στις βιτρίνες των βιβλιοπωλείων, εγχειρίδια με νέες μεθόδους για την φροντίδα της ψυχής μας καλούν για να στηρίξουμε κυρίως ένα εμπορικό παιχνίδι.

Και αν η ισχυρή εσωτερική μας δύναμη είναι αυτή που θα μας βοηθήσει να μείνουμε γαλήνιοι,να δούμε το φώς και να βιώσουμε την αρμονία του καλού,του αγαθού,του όμορφου, συμβάλλοντας στο πλήρες αγάπης σύνολο, πως θα το ανακαλύψουμε;

Ποιοι είναι οι πραγματικά, πνευματικά φωτισμένοι άνθρωποι, που δεν θα παρηγορήσουν απλά, αλλά θα προκαλέσουν την απροθυμία μας για ριζική αλλαγή, μέσα από ΕΝΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΖΩΗΣ που θα μας κάνει να αγκαλιάσουμε την ΗΔΗ ΜΕΓΑΛΗ ΑΛΗΘΕΙΑ πως είμαστε ΟΛΟΚΛΗΡΟΣ Ο ΚΟΣΜΟΣ ;
Reviewed by kate
January 27, 2010
View all my reviews
Report this review
 
 

Το πρώτο που ήθελα να πω φίλε Νίκο είναι ότι εξεπλάγην ευχάριστα που ανάρτησες ένα θαυμάσιο απόσπασμα από μια συγγραφέα και θα έλεγα, διακεκριμένη ερευνήτρια του Εσωτερισμού –πρόεδρο της Παγκόσμιας Θεοσοφικής Εταιρίας όταν η τελευταία ήταν στις δόξες της – την Αννι Μπέζαντ. Η Μπέζαντ έχει συγγράψει εξαιρετικού βάθους μελέτες και έχει μια διαδρομή που δεν γνωρίζουν πολλοί. Ασχολήθηκε άλλωστε με τον πραγματικό εσωτερισμό, με πυρήνα τον άνθρωπο και τις δυνάμεις του χαρτογραφώντας, πολύ πριν τη σύγχρονη επιστήμη όσα έχουν να κάνουν με τις νοητικές αλλά και ψυχικές λειτουργίες. Συγχαρητήρια λοιπόν τόσο για την επιλογή όσο και για την ανάρτηση που με ώθησε να αναζητήσω σχετικά κείμενα… εύγε φίλε…

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Την Άννυ Μπέζαντ (1847 - 1933) την χαρακτήρισαν σαν " διαμαντένια ψυχή ", μια ψυχή με πολλές πλευρές σαν διαμάντι. Ήταν μια ισχυρή προσωπικότητα με μεγάλη έφεση για πνευματική ζωή. Ενέπνευσε χιλιάδες ανθρώπους για πνευματική ζωή σ' Ανατολή και Δύση. Έγραψε περί τα 330 βιβλία. Ένας από τους μαθητές της είναι και ο παγκοσμίου φήμης σύγχρονος μεγάλος Ψυχολόγος - Φιλόσοφος Κρισναμούρτι.

Nikos Stylianoy
Reviewed by SAILOR
January 17, 2010
View all my reviews
Report this review
 
 
 
Powered by jReviews

Κριτικές : Advanced Search

Κατηγορία:     Keywords:   
 

Ο,τι είναι παρελθόν, είναι πρόλογος......

ΠΟΙΗΣΩΜΕΝ...καθ' Ημετέραν Εικόνα και καθ' Ομοίωσιν.. Γεν.1-26 [Αποσπάσματα].- Ν3/21-22,β2 << Το τέρας βρυχάται και θα συνεχίσει να βρυχάται όλο και περισσότερο, όλο και πιο έντονα και βίαια, απροκάλυπτα και καταστροφικά, χειραγωγώντας με ευκολία τους ανθρώπους, όλων των ηλικιών σε κάθε είδους Εγκληματικές ενέργειες και Πράξεις, διασπώντας έτσι τον ιστό σταθερότητας και συνοχής στις λοινωνίες των ανθρώπων παράγοντας με αυτό τον τρόπο την προσφιλή δια την ύπαρξη και διαιώνιση του <<Τροφή>> που δεν είναι άλλη από την παραγόμενη Αρνητική Ενέργεια που τον συντηρεί ανα τους Αιώνες και είναι πάντα προς όφελος του. Χρησιμοποιώντας δε βάναυσα και δόλια τον πρόχειρο πλανήτη του όλο και πιο καταστροφικά, όσο καταλαβαίνει πως οδηγείται προς το Τέλος Του....Το μη αναστρέψιμο !.....>> 30/12/2021 - Nikos Stylianou